Автівки із DSG дуже добре зарекомендували себе на ринку, за що їм прощають чимало недоліків. Щоправда, на відміну від трекових «роботів» Porsche, цивільні варіанти DSG не мають достатньої міцності, щоб літати дорогами, як на автодромі.
Експерти назвали помилки, які призведуть до виходу з ладу трансмісії.
Прошивка з Launch Control
Вищим шиком вважається встановити на своїй «ластівці» лаунч-контроль, як на Porsche 911. І справді, «робот» із двома зчепленнями після програмного втручання дозволить стартувати ефектно. Виглядає чудово, але зчепленню в такі моменти не позаздриш. Мало того, що чіп-тюнінг сильно задирає момент, то ще й ударні навантаження розбивають підшипники, вилку, гідроплиту. У результаті, під капотом щось «дзинькає», і машину доводиться вантажити на евакуатор.
Буксуюче зчеплення
Проблемними місцями «сухого» DSG7 є блок зчеплень, вилка перемикання передач і деталі мехатроніка. При цьому швидко спалити зчеплення може навіть «тихохід». Для цього в заторах під час зупинки потрібно не дотискати гальма до кінця, а дозволяти машині трохи рухатися вперед, як це відбувається на авто з гідромеханічними «автоматами». У такому разі КПП переходить у режим старту, стуляє диски зчеплення і змушує їх прослизати, тобто буксувати.
На другій передачі
Крім цього, перегріти зчеплення можна тривалими поїздками на швидкостях нижче 15 км/год у режимі D. Алгоритм роботи «робота» передбачає миттєвий перехід після старту на другу передачу, а щоб забезпечити плавність ходу і позбавитися ривків, блок управління знову розтискає диски і дозволяє їм прослизати. Чим повільніше та плавніше їде машина на другій швидкості, тим сильніше буксує зчеплення. Для продовження життя вузла, краще на швидкостях до 15 км/год використовувати першу швидкість у режимі M.
Високі оберти
Мехатронік – технічний вузол для керування коробкою. Він сам вичавлює вилки і перемикає передачі. А працює вузол під керуванням електронного блоку, що знаходиться усередині корпусу. Плата боїться високих температур, тому чим довше буксує зчеплення, тим вищий шанс перегріти коробку та спалити мікросхеми. Найчастіше це виходить у спеку при виконанні вищевикладених методів пробуксування.
Розкачування
Одне зі слабких місць «сухої» або «мокрої» DSG – вилка парного ряду передач. Зламати її можна при банальному розгойдуванні машини в бруді або в снігу. Пам’ятаєте, як виїжджають із снігової каші взимку на машинах із «механікою»? Для «робота» такий алгоритм протипоказаний, тому що призводить до зростання навантажень на вилку та її пластикові направляючі. Дійсно, всередині DSG для полегшення трансмісії застосовані пластикові деталі, які при наднормативних навантаженнях тріскаються, що веде до перекосу вилки та її блокування. У результаті перестає вмикатися задній хід і пов’язаний з ним механізм перемикання парного ряду.