Що потрібно зробити для автомобіля після закінчення зими?

У той момент, коли закінчується зима і настає довгоочікуване тепло, автомобіль потребує ретельної ревізії після важкого зимового періоду. Суворі морози і замети негативно позначаються на зовнішньому вигляді і на працездатності авто. Тому процедури “лікування” на СТО або своїми руками – це обов’язковий захід для будь-якого автомобіля. Капітальна мийка – це перша весняна процедура. Існує помилкова думка, що саме в зимовий період машина іржавіє найбільше. Це не правда. Пік корозійних процесів припадає на весну. Відбувається це таким чином: взимку – сіль, сльота, пісок і сніг відкладають свій відбиток на авто, а навесні – всі ці подряпини і розквітають рудим кольором. Добре вимийте кузов автомобіля, багажник і салон. Після цього займіться його сушінням, наприклад, поїздите кілька днів з включеною пічкою.

Антикорозійна обробка кузова. Уважно проведіть огляд лакофарбового покриття і в разі виявлення подряпин, іржі та Осколі, зверніться за допомогою до майстра. Після усунення дефектів, обробіть лакофарбове покриття очисними полиролями. Дзеркалам, фарам і склу також не забудьте приділити належну увагу. “Переобувка”. Багато фахівців рекомендують міняти зимові колеса на літні тоді, коли середньодобова температура повітря становить +7 градусів. Безпека водія і всіх пасажирів безпосередньо залежить від стану гуми, тому до її вибору потрібно підходити відповідально. Залишати старі шини можливо тільки в тому випадку, якщо вони не шиповані і висота протектора менше 4-5 мм.

Акумулятор в зимовий час відчуває величезні навантаження через скрутний запуску мотора і безперервної роботи грубки. Напруга на його висновках повинно дорівнювати 12,5-12,7 В без навантаження і не менше 10 В під навантаженням. Якщо дані показники нижче, зарядіть акумуляторну батарею до максимуму. Якщо позитивного результату все одно немає, замініть її на нову. Перевірка витратних матеріалів (масла, гальмівної рідини, тосолу і антифризу) повинна відбуватися регулярно. Якщо мотор – це серце машини, то масло – його кров. Заливаючи в двигун всесезонне моторне масло, міняти його потрібно через кожні 10-15 тисяч кілометрів, незалежно від сезону. Перевіряючи рідини, зверніть увагу на їх колір і консистенцію. Якщо виявили недолік, долийте рідину того ж виробника. Підвіска. Діагностика ходової частини складається з перевірки сайлент-блоків, рульових тяг, пиляків, шрус ів і шарнірів підвіски. Також ретельно огляньте гальмівну систему авто і при виявленні найменших тріщин на гальмівному шлангу відразу ж замінити їх. Не шкодуйте коштів на свого залізного коня, і він принесе вам радість повсякденної їзди.