Карданний вал

У підшипниках карданного валу, не повинно бути ніяких заїдань, помітного поздовжнього люфту.
Люфт, набагато найбільш 0,1 мм не в якому разі не допустимо. Він просить підміни підшипників, і хрестовини карданного валу. Якщо в проушинах вилок виникли якісь труднощі з отворами, потрібно невідкладно замінити карданний вал в зборі. Карданна передача відрегульована в заводських умовах, при кожному її ремонті, зборці або розбиранні, йде зберегти первинну обопільне положення шарнірів і валів. В іншому випадку, при русі автомобіля, може з’явитися помітна вібрація.ВНІМАНІЕ, при установці новітнього карданного шарніра, обов’язково йде його необхідно очистити, від консерваційного мастила. Після того, що встановили новітній карданний шарнір, треба покрити робочі кромки манжет трансмісійним маслом, пізніше надіти їх на шипи хрестовини, робити це треба так щоб робочі кромки, були звернені у бік грязеотражателей. Пізніше треба залити трошки трансмісійного масла, в підшипники, і одягаємо їх на хрестовину. Пізніше треба зняти з шипів хрестовини три склянки, залишивши четвертий, – з боку прес маслянки. Встановити на підшипник, надітий на шип хрестовини, стропорное кільце. На шип (вільний) надягаємо підшипник, який вводимо в отвори вушка карданної вилки. (* Два підшипника орієнтовані в отвори вилки *), затиснемо шарнір карданний в лещата, підклавши між вушком карданної вилки і губкою лещат, завзяте кільце. Запрессовать з боку прес маслянки підшипник, до дотику вушком вилки з стопорного кільця, і встановимо стропорное кільце, на протилежний підшипник. УВАГА, обидві серії карданного шарніра, збираємо однаково. При всьому цьому, йде зберегти положення вилок відповідно з мітками, які виготовлені до розбирання карданного валу. Пізніше Збираємо шарніри, карданної передачі, встановимо хрестовини так, щоб прес маслянки всіх шарнірів лежали з одного боку, від симетрії карданної передачі. Перед установкою проміжної опори, закладами мастило в поглиблення захищеного колечка підшипника опори з боку, зверненої до переднього карданного валу, і вставимо колечко в опору. з труби, придатного розміру, насаживаем опору, на шліци переднього карданного валу до упору.
Заклади мазь з іншої сторони підшипника, і одягнемо друге захищене колечко.
Встановимо ущільнене кільце, в виточку вилки, заднього кардана. Йде знежирити різьблення болта кріплення шліцьовій вилки, а пізніше і отвір в наконечнику карданного валу. Нанесемо на заходная частина шліцов, наконечника, карданного валу, анаеробного герметика, кільцем шириною 5-10 мм, одягнемо вилку, поєднавши раніше відмічені спритні. Вставимо н-образну платівку під стропорную шайбу до упору в болт, та так, щоб виступ на платівці увійшов, в западину шліца вилки, а вусики на стопорну шайбу, в вріз пластинки. Закручуємо болт. Гальмуємо болт, відігніть на його грань, стопорну шайбу. Змажемо карданні шарніри, а пізніше встановимо карданну передачу.