Як був знайдений і загублений унікальний КрАЗ (Фото)

На початку 80-их років конструктори “КрАЗу” почали працювати над побудовою унікальних вантажівок.

Як повідомляє MMR, вже у 1987 році Кременчуцький автозавод виготовив два унікальних самоскиди КрАЗ-Е650321. Зауважимо, що буква “Е” означає “експериментальний”. Серед особливостей транспорту можна виділити те, що він був повнопривідним вже в ті роки. Зокрема, автомобіль працював навіть при температурі нижче – 60 С.

Зовні можна відзначити лише оригінальний капот, який розробив О.М. Колесніков у 1984 році.

Облицьований радіатор становив одне ціле з капотом та підіймався разом з ним. Попри те, що радіатор був вузьким, однак мав на 17% більшу тепловіддачу. Зокрема, неможливо не помітити круглий корпус повітряного фільтра, що дозволяв без демонтажу регулювати клапани двигуна та заміняти фільтраційні елементи. Втім, аби уникнути замерзання, половина корпусу фільтра находилась в моторному відсіку.

Протягом чотирьох місяців два самоскиди тестували на Дмитрівському полігоні НАМИ. Зокрема, вже восени їх направили до Сибіру й Тюменської області, де кожен з них пройшов аж по 40 тисяч кілометрів.

Вже в 1991 році, КрАЗ випустив допрацьовану конструкцію КрАЗ-Е650321 з індексом КрАЗ-2Е650321. Два оригінальних самоскиди продовжили використовувати в НАМИ, а через деякий час один із них придбав собі співробітник полігону.

За словами автомобільного журналіста Миколи Маркова, він зустрів один з екземплярів КрАЗ-Е650321 9 років топу в Підмосков’ї. Втім, через деякий час виявилося, що автомобіль продали та транспортували до Краснодарського краю і слід вантажівки, на жаль, загубився.


Не пропустіть