Топ-3 япoнських aвтoмoбiлiв iз нeнaдiйними КПП
На жаль, Made in Japan вже не є запорукою якості автомобіля.
Як повідомляє MMR, серед покупців я стереотипна думка стосовно того, що японські агрегати є найбільш надійними.
Сьогодні ми роздивимось найпроблемніші трансмісії:
- JATCO JR507A/RE5R05/JR507E
П’ятиступеневу АКПП широко використовували на задньопривідних чи повнопривідних моделях Nissan, Suzuki й Infiniti.
Зокрема, коробка була розрахована на роботу з моторами до 5,6-літрового V8. Через надмірне навантаження на трансмісію та її перегрів, постійно страждав гідротрансформатор та зношувалися соленоїди. На щастя, АКПП є ремонтопридатною.
- AISIN TF60/TF80
Шестиступеневу АКПП вперше зустрів світ у 2001 році. Зокрема, вона зберігає свою популярність в моделях Volvo S60 і XC60, Opel Astra H і J та деяких Audi.
Втім, через перегрів трансмісії також постійно страждає гідроблок. Зокрема, АКПП чутлива до якості мастила, яке необхідно доволі рано змінювати, аби не забити соленоїди, що, зі свого боку, загрожує дорогим ремонтом.
- AISIN U660
Шестиступеневу японську АКПП презентували у 2006 році та використовували у доволі популярних моделях Toyota – Camry, RAV4 й Avensis. Зокрема, її також можна зустріти в Lexus ES 350. Головною проблемою в трансмісії є ненадійний підшипник, який через деякий час починає люфтити, що призводить до вібрації під час руху. У разі, якщо вчасно не замінити підшипник, це може призвести до руйнування інших вузлів. Ба більше, інколи це також може призвести до тріщин на корпусі авто. Примітно те, що гідротрансформатор доставляє не менше проблем.