Експерти спростували точку зору про те, що турбовані мотори менш надійні, ніж атмосферні двигуни.
Така думка зародилася на зорі масового випуску подібних моторів на початку 80-х років ХХ століття, коли до заводських двигунів, грубо кажучи, просто-напросто «прикручували» турбіну.
При цьому сучасні турбодвигуни оснащені посиленими поршнями і шатунами, а також нерідко і оригінальними колінвалами. Вони мають особливу систему охолодження днища поршнів мастилом, особливу головку блоку циліндрів, а також більш жаростійкі матеріали в клапанному механізмі.
Існує міф і про те, що турбодвигуни нібито призводять до підвищеної витрати палива. При цьому ситуація якраз кардинально інша. За рахунок використання енергії вихлопних газів турбовані агрегати мають витрати палива на 20-40% менше, ніж у «атмосферників».
Всупереч поширеним міфам сучасні наддувні двигуни цілком ремонтопридатні. У своїй більшості вони складаються з чотирьох частин: равлик турбіни, равлик компресора, картридж і модуль регулювання тиску наддування. Всі зазначені складові можна купити новими або відновленими, а потім замінити.