Американський авторинок зіткнувся з новою загрозою

У США більшість сервісів по оренді автомобілів почали повально скасовувати раніше зроблені замовлення на машини і не планують покупку нових.

Так, у Hyundai порівняно з травнем 2019 року поставки машин в автопарки США за минулий місяць впали майже на 80%, тоді як роздрібні продажі навіть трохи зросли – на 5%.

Експерти вважають, що колапс на ринку сервісів по прокату машин може посприяти падіння американського авторинку на 12%. При цьому ситуація ускладнюється тим, що корпоративні поїздки можуть відновлюватися набагато довше звичайного транспортного сполучення, а саме цей сегмент був ядром бізнесу орендних компаній в США.

Варто нагадати про долю найбільшої прокатної компанії Hertz, яка минулого місяця подала заяву про банкрутство. За даними аналітичної компанії Jefferies, тільки в 2019 році Hertz та її конкурент Avis Budget Group Inc разом придбали близько 970 тис. автомобілів у приблизно десятка автовиробників, що на 2,4% менше, ніж роком раніше.


Не пропустіть