Антикризовий вибір: Топ-8 бюджетних нових авто в Україні вартістю до $15 тис
У нелегкі для нас воєнні часи мало що на ринку може зацікавити. Вже не кажучи, що сам наш автомобільний ринок практично мертвий. Тим не менше, дещо все ще продається. Взявши орієнтир не сильно вибиватись з бюджету 15 тис. доларів, видання MMR.net.ua підібрало найкращі бюджетні пропозиції, що можна купити в Україні прямо зараз. Тут знайшли прихисток в основному хетчбеки, але також позашляховик і фургон. Читайте деталі далі.
-
Dacia Duster
- Ціна від, $: 15 600;
- Клас: компактний SUV / офф-роудер.
Dacia продається у нас в Україні як продукція Renault. Якщо чесно, під рідною румунською маркою Дастер виглядає природніше і, що цікаво, солідніше. У будь-якому разі сходить він з одного конвеєра і має все ті ж відмінні споживчі якості. Він простий, надійний, готовий до брудної роботи і в той же час чудово вписується в міський і сімейний антураж. Універсальний солдат!
Для України Duster постачається з 1.6-літровим бензиновим двигуном потужністю 115 к.с. і механічною 5-ступеневою КПП в базі. Привід у такому разі передній. Вже за 16 700 доларів цей позашляховик вам буде доступний з 6-ступеневою МКПП і повним приводом! Ультра вигідна пропозиція. Саме така версія може вважатися найоптимальнішою, бо поєднує надійність атмосферного мотору і прохідність 4х4.
-
Peugeot 208
- Ціна від, $: 15 500;
- Клас: малий хетчбек.
Культовий хетчбек Пежо 208 здивував нас в MMR.net.ua своєю появою у списку найдоступніших авто в Україні. От не сприймається ця машина бюджетною, вже не кажучи, що 208-го раніше тут дійсно не було. З другого боку, за майже 16 тисяч можна купити у два рази більшого Дастера з переднім приводом, тому тут все відносно. У нас Peugeot 208 наразі доступний в базовій комплектації Active Pack з 1.2-літровим бензиновим мотором (75 к.с.) і механічною КПП.
Фірмова для Пежо архітектура салону i-Cockpit здивує вас оригінальністю. Тут прослідковують мотиви старших 308 та 508: панель приладів винесена в окремий блок, внизу маленьке кермо незвичної сплюснутої форми, селектор АКП нагадує швидше штурвал, а також є ряд великих «авіаційних» клавіш-тумблерів і великий 10-дюймовий сенсорний дисплей «мультимедії».
-
Suzuki Ignis
- Ціна від, $: 15 100;
- Клас: мікро-кросовер;
Suzuki Ignis це бездоганний міський кросовер. Він маленький та дуже спритний, але водночас просторий всередині завдяки вертикальній піднятій посадці і високому даху. Практично відсутні звиси, особливо ззаду, роблять відчуття і без того малих габаритів ще гострішим, а дорожній просвіт з показником 18 см дасть впевненості руху нашими дорогами.
Ignis зараз доступний в Україні тільки з переднім приводом і з одним двигуном. Це 1.2-літровий 4-циліндровий «атмосферник» потужністю 83 к.с. КПП може бути механічна на 5 передач або автоматична, безступенева («варіатор»). Переплативши більше тисячі доларів за «автомат», ви також будете регулярно переплачувати за бензин – в середньому за кожних зайвих 0.4 л/ 100 км, які «зжиратиме» варіатор.
-
Skoda Fabia
- Ціна від, $: 14 500;
- Клас: малий хетчбек.
За даними mmr.net.ua, чеський хетчбек в останньому поколінні оснащується лише бензиновими моторами. Найменш продуктивний – 1.0-літровий трициліндровий атмосферник MPI, що видає 65 к. с. Більш потужна версія цього ж двигуна видає вже 80 к.с. Саме така є доступною наразі в Україні. КПП безальтернативно є 5-ступенева «механіка». Є ще 1.0-літровий турбомотор (95 к. с. або 110 к. с.), потужніша версія якого може бути з АКПП, але, знову ж таки, не для ринку України. На вершині гами – турбомотор 1.5 з чотирма циліндрами, що видає 150 к. с. (у парі виключно з АКПП DSG).
Як і раніше, Skoda Fabia комплектується передньою незалежною підвіскою (стійки MacPherson) і напівзалежною задньою (торсіонна балка). Що цікаво, тепер крім стандартного варіанту шасі для Fabia доступний більш драйверський (із заниженою на 15 мм підвіскою та жорсткішими пружинами), а також варіант для поганих доріг: пружини з іншим налаштуванням, збільшений на 15 мм кліренс + додатковий захист днища. Розумно!
-
Citroen C3
- Ціна від, $: 14 300;
- Клас: малий хетчбек.
Сітроен С3 міг би стати чудовим вибором для жінки, особливо в червоному кольорі. Проте у такому разі прийдеться платити більше – версія з АКПП (6-ст, гідротрансформатор Aisin) вартує аж 19 тисяч доларів США. Такий приріст пояснюється, що для України «автомат» постачається відразу з потужнішим двигуном 1.2 турбо (110 к.с.) + з дорожчою комплектацією – Shine. А за 14 300 ви отримаєте базовий рівень оснащення (Feel), 1.2-літровий «атмосферник» (82 к.с.) і механічну трансмісію.
З рейстайлінгом С3-го зміни зазнали фірмові прогумовані молдинги Airbump на дверях: замість семи повітряних секцій у лінію тепер розташувалися три, але більші. Крім того, крісла всередині автомобіля стали з технологією Advanced Comfort Seats, яка перекочувала зі старших моделей. Шар спеціальної піни всередині сидінь був збільшений з 2 до 15 мм, також з’явилася більш розвинена поперекова підтримка. Додайте сюди чудову плавність ходу С3-го і ви справді зрозумієте, що таке комфорт по-французьки.
-
Hyundai i10
- Ціна від, $: 13 033;
- Клас: мікро хетчбек.
Вже в базовій комплектації Hyundai i10 оснащений помічником утримання у смузі, системою екстреного гальмування та датчиками виявлення пішоходів (до 64 км/год), системою автоматичного переходу на ближнє світло, а також круїз-контролем. Більш дорогі комплектації включають задній парктронік, мультимедійну систему із сенсорним дисплеєм, клімат-контроль, підігрів передніх крісел та керма, бездротову зарядку для смартфона.
В Україні сіті-кар можна укомплектувати двома бензиновими двигунами MPi. Це буде або 1.0-літровий трициліндровий, що видає 67 к.с., або 1.2-літровий 4-циліндровий на 84 сили. Обидва мотори можна оснастити або 5-ступінчастою “механікою”, або АКПП, а саме “роботом” з одним зчепленням. Динамічні показники, як і слід було б очікувати від моторів такого об’єму, не найвражаючі: 12.6 с до «сотні» та «максималка» в 171 км/год (справедливо для мотору 1.2). Зате середня витрата палива – 5.3 л за циклом WLTP.
-
Ford Courier
- Ціна від, $: 13 000;
- Клас: малий фургон («пиріжок»).
А ви думали, що список обмежиться одними лише хетчбеками та Дастером? Ні, багато для кого цікавим стане саме комерційний автомобіль, чим і є Ford Transit Courier. Цей маленький німецький «чобіток» здатен вмістити у себе чимало корисних речей. Переднє крісло можна скласти (або повністю зняти) для перевезення довгомірів, відгородивши місце водія спеціальною сіткою по колу. У результаті звільняється простір 2.3 (за методикою вимірювання VDA) м3, а максимальна довжина вантажу становить 2593 мм (при загальній довжині автомобіля 4157 мм і колісної бази 2489 мм).
За даними mmr.net.ua, зараз для нас доступний тільки одна версія Форд Кур’єр: з бензиновим 1.0-літровим 3-циліндровим турбомотором EcoBoost, що розвиває 100 к.с. і 170 Нм крутного моменту. Агрегатується останній з 6-ступеневою механічною трансмісією, що передає тягу на передню вісь. Дехто скаже, що для комерційного фургона трициліндровий турбомотор не є підходящим вибором, проте слід пам’ятати, що маса даного авто дорівнює лише 1190 кг. Та й сам двигун цей випускається вже давно і заслужив за весь час чимало значущих нагород і титулів.
-
Kia Picanto
- Ціна від, $: 12 500.
- Клас: мікро хетчбек.
Рестайлінг для хетчбека А-класу Kia Picanto пройшов не за стандартним сценарієм: «менше зовні, більше всередині». Автомобіль отримав мінімальні зовнішні зміни (у стандартній версії), натомість було переглянуто його гаму силових установок, та й комплекс активних систем безпеки також було розширено. Серед нових асистентів з безпеки тепер фігурують система автогальмування з розпізнаванням автомобілів та пішоходів, система центрування у смузі, активний моніторинг сліпих зон та попередження (з примусовим гальмуванням) при виїзді заднім ходом.
Що ж до силових установок, то всі вони після рестайлінгу належать до сімейства Smartstream. Хай що це означає, та для України доступна лише одна модифікація Кіа Піканто: з 1.0-літрвим 3-циліндровим атмосферним бензиновим двигуном потужність 67 к.с.. Посередником між цим мотором і передніми колесами виступає 5-ступенева автоматична трансмісія, яка за конструкцією є однодисковим «роботом» з сухим зчепленням. Витрати пального Picanto становлять 4.7 л/100 км у змішаному циклі.