Toyota розробляє електромобілі, які проїжджатимуть без підзарядки 1200 км
В компанії Toyota заявили, що здійснили технологічний прорив, який дозволить виробнику вдвічі зменшити масу, розмір та вартість акумуляторних батарей. Тож скоро електромобілі марки можуть вийти на новий рівень.
Другий за величиною у світі виробник автомобілів втілює в життя план з випуску автомобілів з передовими твердотілими батареями, які пропонують помітні переваги порівняно з рідинними елементами живлення.
Так, у вівторок, 4 липня, японська компанія заявила, що спростила виробництво матеріалу, який використовується для виготовлення твердотільних батарей, назвавши це відкриття значним кроком уперед, який може значно скоротити час заряджання та збільшити запас ходу.
«Як для наших рідинних, так і для наших твердотільних батарей ми прагнемо радикально змінити ситуацію, коли існуючі батареї є занадто великими, важкими і дорогими. Щодо потенціалу, ми намагатимемося скоротити вдвічі всі ці фактори», — сказав Кейджі Кайта, президент центру досліджень і розробок японської автомобільної компанії з вуглецевої нейтральності.
Девід Бейлі, професор економіки бізнесу Бірмінгемського університету, сказав, що якщо заяви Toyota будуть обґрунтовані, це може стати поворотним моментом для майбутнього електромобілів.