Volvo офіційно підтвердила відключення онлайн-сервісів у рф
Компанія Volvo офіційно підтвердила, що у росії перестали працювати онлайн-сервіси для клієнтів марки та фірмових сервісних центрів. Про це повідомили у прес-офісі шведської марки.
Як зазначається, Volvo відключила для російських клієнтів мобільну програму Volvo Cars, сервіс обміну технічними даними з дилерами марки (TIE), а також систему VIDA, за допомогою якої сервісні центри могли проводити діагностику несправностей автомобілів та оновлювати програмне забезпечення машин.
Таке рішення у Volvo пояснили вимогою дотримуватися введених проти рф санкцій з боку ЄС.
У компанії наголосили, що обмеження стосуються всіх автомобілів Volvo, поставлених до країни-агресорки, навіть якщо звернутися за сервісною підтримкою в іншій країні.
Раніше повідомлялось, що Volvo опублікувала нові зображення першого мінівена EM90. Новинка, яку представлять 12 листопада, може отримати два електромотори сумарною потужністю 544 кінські сили.