Топ-10 крутих альтернатив електромобілям Tesla

Які електромобілі можуть скласти гідну конкуренцію моделям Tesla

«Вбивця Tesla» – так чомусь часто називають претензійні новинки в світі електромобілів. Однак ми вирішили відійти від цієї дивної традиції. Адже вже останньому «теслоненависнику» зрозуміло: «смерть» компанії малоймовірна. Тому доречніше говорити про гідні альтернативи електричним творінням Ілона Маска.

Які ж електромобілі можна вважати конкурентами Tesla? Очевидно, що одним з головних порівняльних критеріїв повинен бути запас ходу. Саме «далекобійність» для багатьох стала головним аргументом на користь «Тесли» при виборі електромобіля.

Другий не менш важливий критерій – сучасний дизайн, як екстер’єру, так і інтер’єру. Чого тільки варті «крила чайки» на Tesla Model X. На таке не зважився жоден з виробників масових автомобілів.

Ну, і куди ж без високих технологій. Tesla стала одним з піонерів впровадження автопілота і оновлення систем автомобіля «по повітрю».

Саме на ці критерії орієнтувався MMR, коли вибирав головних конкурентів електромобілів Tesla. В добірку потрапили серійні моделі, які або вже продаються, або з’являться в продажу найближчим часом.

BMW i4

У 2021 році дебютує перший справжній електромобіль BMW – i4. Звичайно, ви можете справедливо зауважити, у баварців вже є електрокар – i3. Але будемо чесні, шанувальники марки ніколи не ставилися до нього серйозно.

А ось тепер німецька компанія підготувала електрокар з характерними звичками BMW. Модель отримає силову установку з двох електромоторів, сукупна потужність яких складе близько 530 кінських сил.

На одному заряді BMW i4 зможе проїжджати близько 600 кілометрів, що цілком можна порівняти з Tesla Model S.

Ford Mustang Mach-E

Mustang Mach-E – хороша альтернатива для тих, кому з якихось причин не підходить Tesla Model X. Електричний «Мустанг» матиме дві модифікації:

  • базова – з батареєю на 75,7 кВт*год і мотором на 255 кінських сил;
  • «далекобійна» – з батареєю на 98,8 кВт*год і мотором на 282 кінські сили.

Крім того, в лінійку увійдуть повнопривідні варіанти. Батареї у них будуть ті ж самі. А ось мотор потужніший – на 332 кінські сили.

Запас ходу в залежності від версії варіюється від 340 до 600 кілометрів, а розгін від 0 до «сотні» – від 7 до 5,5 секунди.

Буде і «заряджена» версія – Mustang Mach-E GT. До складу його силової установки увійдуть два електромотори сумарною потужністю 459 кінських сил і батарея на 98,8 кіловат-години.

Заявлений час розгону Mach-E GT до «сотні» – 3,5 секунди.

Porsche Taycan

Porsche Taycan – мабуть, головний конкурент Tesla Model S у виконанні Performance.

Версія Taycan Turbo S обладнана тягової батареєю ємністю 93,4 кіловат-години. Сумарна віддача силової установки – 761 кінська сила і 1050 Нм крутного моменту. Паспортна динаміка розгону до 100 кілометрів на годину – 2,8 секунди.

Максимальна швидкість електричного спорткара – 260 кілометрів на годину.

А ось за запасом ходу «німець» програє «Теслі». За циклу WLTP «далекобійна» Model S проїжджає на одному заряді 610 кілометрів. Максимальна дистанція «Тайкана» – 430 кілометрів.

Rivian R1T

Один з головних конкурентів Tesla Cybertruck – електричний пікап Rivian R1T – дебютує в червні 2021 року. Автомобіль оснастять чотирма електромоторами сумарною віддачею 760 кінських сил і 1120 Нм крутного моменту. Також до складу силової установки увійде тягова батарея. Її ємність в залежності від модифікації буде варіюватися від 105 до 180 кіловат-годин.

Без підзарядки пікап зможе проїжджати до 645 кілометрів. З місця до 60 миль в годину (97 кілометрів на годину) він розганяється за три секунди, а до 100 миль на годину (160 кілометрів на годину) – менш ніж за сім секунд.

Серед «фішок» Rivian R1T – можливість підзарядки від інших моделей марки. Також в список оснащення електромобіля увійде «режим танка», який дозволяє позашляховику крутитися на місці за рахунок різниці в напрямку обертання коліс.

Jaguar I-Pace

I-Pace – перший електромобіль Jaguar. У компанії не приховували, що головним конкурентом бачать Model X. Саме з цим електромобілем британці влаштовували показові заїзди.

I-Pace оснащується двома електричними моторами, сумарна потужність яких становить 400 кінських сил. Крутний момент агрегатів – майже 700 Нм. Ці показники дозволяють електромобілю розганятися до «сотні» за 4.8 секунди.

Ємність батареї Jaguar I-Pace – 90 кВт*год. Від побутової розетки її можна зарядити за 13 годин 30 хвилин. Швидка зарядка дозволяє «заправитися» на 80% за 40 хвилин.

Nikola Badger

У 2020 році американська Nikola Motors представила ще одного конкурента Cybertruck – електричний пікап Badger з гібридною силовою установкою. До її складу входять чотири незалежних електромотора, іонно-літієва батарея на 160 кіловат-годин, паливні елементи потужністю 120 кіловат і балон з вісьмома кілограмами водню.

Пікова потужність силової установки становить 919 кінських сил. Крутний момент – 1389 Нм. З місця до 60 миль на годину (97 кілометрів на годину) Badger розганяється за 2,9 секунди. Пробіг на електротязі – 483 кілометрів, а з підключенням паливних елементів – 966 кілометрів.

Крім того, позашляховик обладнаний точкою відбору енергії для підключення електроінструментів, компресорів та зовнішнього освітлення. В ролі генератора Badger здатний працювати до 12 годин.

Nissan Ariya

Nissan Ariya – одна з найбільш свіжих новинок в світі електромобілів. Світовий дебют електричного кросовера відбувся в липні 2020 року. І це перший електромобіль Nissan, який буде офіційно продаватися в Україні.

Ariya отримала кілька версій. Кросовер може оснащуватися батареєю ємністю 63 або 87 кіловат-годин. Запас ходу варіюється від 360 до 500 кілометрів по циклу WLTP.

Сумарна потужність електромоторів топової Ariya – 394 кінські сили. До «сотні» такий електромобіль розганяється приблизно за 5 секунд. Максимальна швидкість обмежена на позначці 200 кілометрів на годину.

Mercedes EQC

Люксовий EQC – перший електричний кросовер Mercedes. Продажі новинки стартували в 2019 році. На жаль, в Україні вона офіційно не представлена.

Модифікація EQC 400 4Matic оснащується двома електромоторами, які в сумі видають 408 кінських сил і 760 Нм крутного моменту. Батарея ємністю 80 кіловат-годин забезпечує близько 420 кілометра пробігу (по циклу WLTP). Її зарядка від швидкісного терміналу займає 40 хвилин.

Уже в базі EQC комплектується медійним комплексом з двома 10,25-дюймовими дисплеями і оптимізованими під електрокар функціями. Наприклад, на цифровий приладовій панелі замість тахометра відображається поточні витрати електроенергії і запас ходу.

Audi e-tron

E-tron – перший серійний електромобіль Audi. Кросовер має більш ємну батарею, ніж Mercedes EQC, – 95 кВт*год. Втім, корисний об’єм їх батарей відрізняється не сильно. До того ж e-tron більше, а значить і витрати енергії у нього вище. Як результат, за циклом WLTP обидва електрокара мають однаковий запас ходу.

Одна з фішок «е-трону» – він може оснащуватися камерами замість зовнішніх дзеркал заднього виду, зображення з яких виводиться на спеціальні монітори. Дана опція доступна в країнах, де законодавство не забороняє подібні нововведення.

Volvo XC40 Recharge

Volvo вже давно «лякає» своїх шанувальників тим, що переведе весь свій модельний ряд на електрику. Однак перший електромобіль марки з’явився в продажу лише в 2020 році. Це електрична версія кросовера Volvo XC40, який отримав приставку Recharge.

Електромобіль оснащений батареєю ємністю 78 кВт*год, що дозволяє йому проїжджати на одному заряді 425 кілометрів.

Новинка цілком може з’явитися і в Україні, адже місцевий офіс шведського бренду дуже активний. І намагається пропонувати українцям найсвіжіші розробки компанії.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua