Топ-10 несподіваних автомобільних новинок в Україні у 2020 році (Фото)

Далеко не завжди дебют нових автомобілів відбувається з «помпою». Іноді новинки просто з’являються на сайті імпортера. І про них не дізнаєшся, поки не почнеш копатися в інтернеті. Також вистачає моделей, на які майже ніхто не очікував. А виробник несподівано вирішив представити новинку в Україні.

Саме про такі автомобілі MMR вирішив розповісти в цій добірці. В «десятку» увійшли моделі які або дебютували на місцевому ринку у 2020 році, або були вже анонсовані, але з’являться в автосалонах наступного року.

Nissan Leaf

Нарешті Nissan Leaf буде продаватися в Україні офіційно. Про це стало відомо нещодавно. За попередньою інформацією, електромобіль з’явиться в українських автосалонах у 2021 році.

Друге покоління Nissan Leaf дебютувало в 2017 році. Новинка отримала модифікацію e+ з батареєю на 62 кВт*год, що дозволяє «японцеві» проїжджати на одному заряді 385 кілометрів (по циклу WLTP).

На зарядку акумулятора в залежності від потужності мережі потрібно від восьми до 16 годин, а на спеціальних станціях для того, щоб «заправити» машину на 80% піде всього 40 хвилин. Крім того, Leaf може сам живити електромережу, наприклад, невеликого будинку.

Потужність електромотора Leaf зросла до 150 кінських сил, а крутний момент – до 320 Нм.

Одна з особливостей електрокара – система e-Pedal. Це електронна педаль газу, якою можна керувати машиною без гальм, а просто регулюючи силу натискання на акселератор.

Коли водій повністю відпускає газ, автоматично включається система рекуперації і механічні гальма, і автомобіль повністю зупиняється. Машина може стояти на місці навіть на крутих підйомах без натискання на гальмо.

Volkswagen T-Cross

T-Cross – найменший кросовер в родині Volkswagen. Автомобіль дебютував в 2018 році і вже встиг увійти в топ-25 найпопулярніших авто Європи. А ось до України новинка без зайвого галасу добралася лише в грудні 2020-го.

За габаритами Volkswagen T-Cross можна порівняти з Nissan Juke. Головна фішка німецького паркетника – організація внутрішнього простору. Задній ряд крісел можна зрушити вперед на 14 сантиметрів, збільшивши вільне місце в вантажному відсіку з 385 до 455 літрів. При складених сидіннях другого ряду обсяг багажника зросте до 1281 літра. Також для перевезення довгих предметів можна скласти спинку крісла переднього пасажира.

Mercedes EQC

EQC – це перший електричний кросовер Mercedes. Він має п’ять режимів рекуперації і здатний навчати водія ефективної їзді на електрокарі.

Електроніка підказує водієві найбільш ефективний стиль водіння. Розрахунки автомобіль робить, враховуючи дані навігаційної системи – повороти, перехрестя і ухил дороги. Також EQC може брати до уваги знаки обмеження швидкості та відстані до автомобілів на маршруті попереду.

Підказки виводяться на проекційний дисплей. Наприклад, електромобіль може дати рекомендацію прибрати ногу з педалі газу, якщо скоро дорога піде під ухил.

Продажі Mercedes EQC стартували в Україні в листопаді 2020 року.

Suzuki Ignis

Український офіс Suzuki називає Ignis «ультракомпактним кросовером». Але ми розуміємо, що таке визначення вигадали маркетологи. Насправді перед нами хетчбек В-класу зі збільшеним до 180 міліметрів (за паспортом) кліренсом.

Ціни на авто стартують приблизно з 17 000 доларів. Це найдешевший японський автомобіль в Україні. Ба більше: на вітчизняному ринку це найдешевший гібрид. Під капотом «Ігніс» – 1,2-літровий атмосферний бензиновий двигун потужністю 91 кінська сила. Мотор працює в поєднанні з варіатором і електромотором.

В Україні Suzuki Ignis пропонують виключно з приводом на передні колеса. Але в інших країнах цей автомобіль можна придбати й з повним приводом.

Hyundai Accent

Раніше в Україні продавався, так званий, Hyundai Accent Classic. Приставка «Класик» у назві автомобіля означала, що перед нами Accent в кузові четвертого покоління, якому вже близько 10 років.

Вочевидь, імпортер вирішив, що досить знущатися над українцями і прибрав модель з нашого ринку. Замість неї з’явився «Акцент» 2020 модельного року з сучасним дизайном екстер’єру та інтер’єру.

Модель дебютувала в березні цього року. Судячи з усього, до нас доїхала індійська версія автомобіля. Бо глобальна версія сучасного «Акцента» виглядає дещо інакше.

Toyota Yaris

Toyota Yaris повернулася в Україну у новому вигляді. В листопаді стартували продажі хетчбека 2020 модельного року.

Поки що український офіс пропонує лише одну модифікацію «Яріса». Вона оснащується гібридною силовою установкою до складу якої входять бензиновий трициліндровий двигун об’ємом 1,5 літра і електромотор.

Хетбчек може мати повний привід. Але в Україні таку версію поки що не пропонують.

У списку оснащення – проекційний дисплей, акустична система JBL, бездротова зарядка і мультимедійна система з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.

Щоправда, у такому виконанні «Яріс» коштує 22 000 доларів. І це вже не бюджетний автомобіль. Але будемо сподіватися, що Toyota привезе в Україну і більш дешеві варіанти цієї моделі.

Nissan Ariya

Nissan Ariya вже анонсовано на українському сайті компанії. Тож «Арія» буде продаватися в Україні офіційно. Це перший електричний «офіціал» Nissan в нашій країні. Хоча Leaf продається вже багато років. Але чомусь японці так і не наважилася розпочати його продажі «по білому».

Залежно від модифікації кросовер оснащується батареєю ємністю 63 або 87 кіловат-годин, одним або двома електромоторами (на передній і задній осі) і переднім або повним приводом. Запас ходу варіюється від 360 до 500 кілометрів за циклом WLTP.

Салон Ariya в самій компанії порівнюють з просторою «вітальні шикарного лайнера».

Aston Martin DBX

Один з найдорожчих кросоверів в світі – Aston Martin DBX – дебютував в Україні в жовтні 2020 року. Його поява стала несподіванкою. Бо британська компанія не надто активна в нашій країні.

Кросовер рухає 4-літровий турбомотор V8 потужністю 550 кінських сил і 700 Нм крутного моменту. Двигун працює в парі з 9-діапазонним «автоматом» і повним приводом з муфтою підключення передньої осі.

В Україні ціни на Aston Martin DBX стартують з 230 000 доларів.

Honda Jazz

В 2020 році в Україну повернулася Honda Jazz, про яку багато хто вже встиг забути. І відтепер японці пропонують цю модель виключно з гібридною силовою установкою. До її складу увійшли 1,5-літровий бензиновий двигун і два електромотори.

Серед інших нововведень – вдосконалена система Honda Sensing, яка включає адаптивний круїз-контроль з асистентом руху в пробках і систему автоматичного гальмування, яка розпізнає пішоходів і велосипедистів навіть в нічний час.

Крім того, в Jazz оновився комунікаційний комплекс Honda Connect, за допомогою якого можна управляти деякими функціями автомобіля дистанційно зі смартфона і викликати екстрені служби.

Jetour X70

Продемонстрували несподівану активність у 2020 році і китайці. В Україні дебютувала «люксова» версія CHery Tiggo 8. Мова йде про семимісний Jetour X70.

Кросовер можна замовити з системою автоматичного гальмування, круїз-контролем, асистентом парковки. В лінійці моторів всього один агрегат – 1,5-літровий бензиновий турбомотор потужністю 156 кінських сил.

Двигун може працювати з 5-ступінчастою «механікою» або 8-діапазонним «автоматом».

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua