Топ-5 причин за і 5 причин проти, щоби купити нову BMW 2 series

BMW випускає седан 2 серії в кузові F44 вже не перший рік і зовсім скоро оприлюднять рестайлінгову версію моделі. Однак поки що можна доволі вигідно придбати поточний, що називається, «дореформенний»  варіант і тому ми в MMR.net.ua вирішили розказати про 5 головних переваг і причин «за» те, щоби стати власником такого автомобіля, а також 5 «проти» другої серії БМВ. Читайте далі.

П’ять причин «ЗА» купівлю седана BMW 2 серії (кузов F44):

1. Якість виготовлення і престиж бренду

BMW – це один з найтитулованіших автомобільних виробників сьогодення. Багато історія цієї німецької автомобільної компанії створює неабияке тло, бекграунд, фон для поточних моделей марки. BMW вважається одним з найвпливовіших, найавторитетніших і найдорожчих автомобільних концернів світу. Відповідний імідж охоплює кожну модель цієї марки, навіть найменшу, таку як седан 2 серії.

Зрештою, справа не тільки у історії і іміджі. BMW 2 серії направду є дуже якісним автомобілем, створеним за найкращими стандартами. Це відчувається усюди: рівномірні стики кузовних панелей, матеріали оздоблення в салоні, міцність зборки елементів інтер’єру і екстер’єру, те, як працюють дверні ручки, салонна фурнітура… Можна продовжувати далі, однак найкраще все це відчувається при безпосередньому контакті з автомобілем, коли ти взаємодієш з ним і відчуваєш сам цей запах салону і текстуру тканини / шкіри / пластмаси тощо.

2. Ходові якості

Попри те, що седан 2 серії (F44) не сповідує класичну задньопривідну компоновку, як це було в випадку з попереднім поколінням – купе / кабріолетом (F22 / F23) – цей автомобіль першокласно відточений в керованості і реакціях на роботу рулем. Відразу сівши за кермо і почавши їхати, мало хто би зміг з впевненістю сказати, що мотор у цієї «двійки» розташований поперечно. Будучи на низькопрофільних колесах розмірністю 225 / 45 R17 та 225/40 R18, навряд чи  2 серія GC зможе здивувати вас плавністю ходу автомобілів марки Citroen, однак працює підвіска на нерівностях гідно і без жодних сторонніх шумів.

Ми в mmr.net.ua, втім, більше налаштовані на повнопривідні версії моделі – 220i xDrive та M235i xDrive, які оснащені 2.0-літровими бензиновими турбомоторами потужністю 178 та 306 к.с. відповідно. Для таких версії трансмісія може бути лише 8-ступенева, автоматична (гідротрансформатор), хоча для базової 3-циліндрової 218і доступна і 6-швидкісна МКПП. Повний привід «ікс Драйв» заодно додасть впевненості при зимовій експлуатації седана, але це ми вже плавно переходимо до наступного розділу переваг BMW 2 series, а саме – до практичних аспектів!

3. Це більш практичне авто, ніж ви думали

Саме так. По-перше, дорожній просвіт найменшого седана BMW становить 15 сантиметрів (без металевого захисту картера) – це за умови стандартної пасивної (або адаптивної) підвіски, без «М-пакету». По-друге, оскільки «двійка» F44 є 4-дверним седаном, то для неї характерні усі переваги і недоліки цього типу кузова. Однак з позитивного відмітимо тишу в салоні і чудову аеродинаміку, яка не тільки допомагає машині бути економічною і динамічною, але і залишає чистим заднє скло.

Сам багажний відсік не найбільший у класі – 430 літрів об’єму – проте його високо піднята підлога робить процес вивантаження речей дуже легким – як в універсалах! А ще BMW 2 series дає гарне відчуття контролю габаритів автомобіля, що спрощує експлуатацію автомобіля в умовах міста. Розміри автомобіля ближчі до седана 3 серії 2000-х років, який вважався еталонним з точки зору керованості і маневреності.

4. Доступніший за будь-яку іншу модель BMW

Як ми в mmr.net.ua вже натякнули, ідеологічно нова «двійка» БМВ частково зазіхає на клієнтську базу старих поколінь BMW 3 series. Адже сьогодні автомобілі усіх марок не тільки виросли в розмірах, але і суттєво подорожчали. Формально 3 серія (G20) досі є середньорозмірним автомобілем, одна сучасні виміри автомобіля середнього класу значно перевищують такі 30 років тому.

Саме тому BMW 2 серії (F44) стала новою вхідною моделлю бренду. Вона поєднує компактність і нижчу початкову вартість, дає можливість стати членом клубу власників БМВ, заплативши не сильно більше за Volkswagen Golf чи Mazda 3. Звісно, це доки ви не почнете додавати опціональне обладнання, але це вже деталі.

5. Багатий список додаткового оснащення

Для компактного седана BMW доступний широкий список різноманітного додаткового оснащення, що характерно для автомобілів сегменту преміум. Серед усього слід відмітити адаптивний круїз-контроль, адаптивні світлодіодні фари головного світла, розширена внутрішнє освітлення салону, аудіосистема преміум-класу, підігрів передніх сидінь та руля, проекційний дисплей водія, електричні регулювання сидінь з пам’яттю, бездротова зарядка телефону, панорамний дах,  розширена гарантія, асистент автоматичного паркування і т.д.

2 серія може мати різноманітні варіанти оздоблення салону і колісних дисків, а також зовнішнього оформлення бамперів (стандарт і М-пакет) і обрамлення вікон (темний, хром і М-сатін). До речі, важливе уточнення – двері в BMW 2 series F44 – безрамкові! Стильно та ефектно.

П’ять причин «ПРОТИ» купівлі седана BMW 2 серії (кузов F44):

1. Специфічний дизайн

Еталонною в плані пропорцій і «породистості» дизайну нова F44, як її попередниця F22, – не є. І справа не просто у зайвій парі дверей. Сама стилістика нового покоління, те, як обіграно дизайн корми і передка, а також її зухвале нехтування тим самим вигином Хофмайстера – все це перешкоджає візуальному зчитуванню ДНК марки. Кузов F44 не передає того шарму, шлейфу, антуражу (називайте, як хочете), які є у старших і старіших моделях BMW, як-от тій же купе F22, седанах F10, G20, G30. Немає тут стилістичної прив’язки до мови дизайну бренду. Хоча це можна було зробити, але…

І найгірше те, що тут чітко прослідковуються передньопривідні пропорції, яких нова 2 серія, таке враження, взагалі не цурається. Про це ми в mmr.net.ua поговоримо в наступному розділі, а зараз лиш підкреслимо, що за бажання навіть за умови збереження FWD-компоновки зовнішні пропорції кузова можна було зробити більш «BMW-шними». Адже в загальному вимірі проблем з дизайном чи пластикою кузова седана F44 аж ніяк немає, просто тут немає враження, що це BMW. Mercedes-Benz асоціюється з передьопривідними пропорціями в компакт-класі через давню присутність на ринку моделі A-Class, вже не кажучи про комерційну лінійку марки. А от BMW завжди плекало класичний задьопривідний дизайн кузова, якого немає в новій 2 серії.

2. FWD-компоновка

Отже, передній привід. Хто скаже: а що не так з переднім приводом? Пояснюємо: все з ним так, просто у випадку компанії BMW така конструкція трансмісії і кузова сильно дисонує зі спадщиною цього німецького бренду, яку ми всі так поважаємо. Так, у «двійки» є повнопривідні версії, але паралельно з ними випускаються машини з передніми ведучими колесами… Для більшості потенційної аудиторії все це не має значення, однак для тих, хто «шарить», така підміна понять є неприпустимою.

Поперечно розташований двигун під капотом з логотипом БМВ… Печально. Ще якби німці обмежили асортимент тільки повнопривідними седанами, вже не кажучи про стилістичну складову, а так… Для декого буде кращим придбати 3 series (G20) або взагалі Mercedes-Benz CLA чи 4-дверну Audi A3 Saloon, в яких немає дисонансу з історією компанії-виробника і тим, що вона випускає нині.

3. Висока вартість

Раніше ми згадували серед переваг БМВ 2 серії її найбільшу доступність серед модельного ряду марки. Однак якщо подивитися на це з іншого боку, то відносно інших седанів в класі «С» вартість базової 3-циліндрової BMW 218i зовсім не є маленькою навіть за нинішніми мірками – 30 тис. євро. За такі гроші можна придбати будь-яку іншу модель компактного класу, в якої не буде роздвоєння особистості в іміджі, а ще – не треба буде додатково оплачувати ту чи іншу опцію. Серед прямих конкурентів цієї моделі ми в mmr.net.ua відмітимо Mercedes-Benz CLA, Audi A3, а також низку інших моделей з мас-маркету: Toyota Corolla, Mazda 3, Honda Civic, Renault Megane, Citroen C4 X, оновлена Hyundai Elantra та інші.

У BMW є особлива харизма і характер, однак їм у розріз іде дивний дизайн і передньопривідна компоновка нової 2 серії. Шкода, що задньопривідне купе G22 зняли з виробництва, але це була та сама ніша класичної базової баварської моделі. Нинішню однойменну дводверку в кузові G42 не беремо до уваги – це значно більша і тяжча машина з салоном від «трійки. Вона вибилася з С-сегменту.

4. Лінійка силових установок

2.0-літрові бензинові  двигуни з турбонаддувом потужністю 178 та 306 к.с. – прекрасні. Автоматична трансмісія типу класичний гідротрансформатор – також! Втім, базові 3-циліндрові моделі виглядають не серйозно як для автомобіля преміум-класу. Зрештою, ними можна було задовольнятись, зважаючи на екологічні вимоги, але тут знову постає питання відсутності задньопривідних версій з чисто конструктивних міркувань.

А знаєте, не вистачає в лінійці BMW електричного компактного седана, щось на кшталт i2. Тоді би легко вирішилося питання з ведучою віссю, без потреби міняти сам кузов. Адже в 4 серії є електро-модифікація і4, тоді чому такої немає у «двійки»? Тим паче, що час такий – попит є!

5. Скоро буде представлена рестайлінгова версія

Так, розробка рестайлінгу 2 серії почалася ще рік тому, в 2023-му. Зовсім скоро буде оприлюднено на широкий загал оновлений седан BMW 2 series в кузові F44. Компактна 4-дверка отримає інші фари, сильно переглянутий дизайн задньої частини з новими ліхтарями і зміненою пластикою кришки багажника, а також доволі сильно перероблений інтер’єр. І якщо останнє явно не надихає – зважаючи на тенденції в зміні інтер’єрів від BMW – то на екстер’єр є деяка надія.

Нехай зміни не будуть кардинальними, але вони змусять сприйматися «двійку» серйознішою. А, можливо, німці такий дійдуть до повістю електричної версії седана із заднім приводом – ось це би було дуже доречно! Адже сьогодні електричний ліфтбек D-класу BMW i4 є однією з найпродаваніших моделей бренду. І не дивно, адже сама концепція електромобіля передбачає якомога більш ефективне використання енергії, а це можна досягнути тільки на класичних 3-об’євних кузовах як-от седан чи ліфтбек. Чому б тоді не розширити електромобільний ряд BMW на сходинку вниз?


Не пропустіть