Топ-7 кращих великих комерційних венів у 2024 році

Великі панельні фургони — ідеальні робочі конячки для використання в малому бізнесі або як частина великого автопарку. Сучасні європейські комерційні вени пропонують великий вантажний простір, міцну якість збірки, високу надійність і потужні двигуни — вони допоможуть вам підтримувати свій бізнес щодня. Найкращі великі фургони від таких брендів як FIAT, Mercedes-Benz, Volkswagen, Ford, Renault, Iveco чи Peugeot-Citroenмають багатий функціонал, ідеально підходять для виконання усіх завдань: від перевезення посилок містом до пересування по пересіченій місцевості як мобільний транспортний засіб для технічного обслуговування, але яку модель вибрати? Ми в MMR.net.ua зібрали для вас сімку великих / повнорозмірних комерційних венів топових європейських брендів. У цьому класі є кілька культових імен, як-от Ford Transit чи Mercedes Sprinter, з великою кількістю варіацій розмірів кузова, які відповідають більшості потреб.

Сучасні великі фургони набагато витонченіші, ніж галасливі та спартанські моделі минулого, і тепер керувати ними так само легко, як і звичайними автомобілями. Комфортні функції, такі як Apple CarPlay і Android Auto, є частими опціями для багатьох моделей, а технології безпеки, як-от попередження про виїзд зі смуги руху, адаптивний круїз-контроль чи попередження про сліпі зони та про рух ззаду, можуть допомогти зробити ці великі машини набагато легшими та менш страшними для керування. Покращені засоби обробки та звукоізоляції означають, що вони також набагато тихіші та комфортніші під час руху.

7. Peugeot Boxer & Citroen Jumper

Citroen Jumper та Peugeot Boxer, по суті, є одним і тим же фургоном, але з різними значками на носі. Пропонується чотири варіанти довжини з трьома колісними базами та трьома висотами даху, що виливається в об’єм вантажу від 8 до 17 кубометрів та корисне навантаження до 1,9 тонни, якщо це для вас важливо. Так, салон французького дуету досить простий, якщо порівнювати з найновішими великими фургонами, але він має чудовий функціонал і достатньо місткий для трьох пасажирів.

Peugeot та Citroen пропонуються з французькими дизельними двигунами BlueHDi потужністю від 121 до 165 к.с. Хоча ці двигуни трохи шумні, вони виконують свою роботу дуже добре. Це, до речі, одна з головних відмінностей французьких «братів» від схожого FIAT Ducato, який на 100% є італійською розробкою.

Переваги:

  • Комфортний;
  • Відносно доступний;
  • Економічний.

Недоліки:

  • Застарілий салон;
  • Широта модифікацій так собі;
  • Не захоплююча їзда.

6. Iveco Daily

Iveco Daily — ще один великий фургон від виробника, більш знайомого на ринку тяжких вантажівок. Це найменший автомобіль, який виготовляє італійський концерн. Daily продається з широким вибором двигунів, причому початкові версії мають 2,3-літровий дизель, тоді як інші — 3,0-літровий дизель потужністю до 210 к.с. Останній мотор пропонується на модифікаціях, маса яких перевищує 3,5 тонни.

Остання серія оновлень призвела до того, що Daily також отримав дещо переглянутий дизайн салону і «передка», а також більш екологічні дизельні двигуни. Крім того, за інформацією mmr.net.ua Iveco Daily це єдиний фургон у своєму класі з рамною конструкцією шасі, що робить Iveco непереможним у розділі корисного навантаження та довговічності.

Переваги:

  • Витривалість і вантажопідйомність;
  • Широкий список опцій та оснащення;
  • Надзвичайна версія 4х4.

Недоліки:

  • Не дешевий;
  • Трохи громіздкий у керуванні;
  • Не такий економічний.

5. Renault Master

Renault Master пропонує широкий вибір варіантів на ринку великих фургонів. З чотирма довжинами колісної бази та трьома висотами даху ви точно знайдете ту конфігурацію, яка задовольнить ваші потреби. Врахуйте можливість вибору переднього, заднього або повного приводу, і зрозумієте – Master справді прекрасний вибір у цьому класі. Для тих, кому більш важлива їзда в межах міста, існує чисто електрична модифікація фургону.

В останньому оновленні Master було додано декілька сучасних штрихів у салоні і, як завжди, тут є дуже зручне місце для сидіння за кермом з класною оглядовістю. Дизельні двигуни Renault 2.3 DCI є напрочуд економічними та еластичними, а ще вони отримали чимало удосконалень протягом конвеєрного життя моделі, тож щодо їх надійності та довговічності можете не бідкатись.

Переваги:

  • Комфортний на ходу;
  • Широкий вибір модифікацій;
  • Співвідношення ціна/якість непереможне.

Недоліки:

  • Скромна мультимедійна система;
  • Автоматична КПП лише на топ-версіях.

4. Ford Transit

З останньою генерацією свого Transit Ford розділив модельний ряд таким чином, що найбільша модель отримала назву просто Transit, а Transit Custom став фургоном середнього розміру. Це дозволило Ford зосередитися на виробництві великого фургона, який ідеально підходить для роботи, а постійні оновлення допомогли зберегти Transit свіжим.

Найновіший дизельний двигун EcoBlue є набагато ефективнішим, ніж старіший агрегат TDCi, і це дозволить вам подорожувати набагато далі між заправками без будь-яких компромісів з боку завантаження. Ба більше, за інформацією mmr.net.ua Ford Transit є буквально зіркою свого сегменту, коли справа доходить до налаштування шасі і керування. Тут ви відчуєте талант інженерів німецького підрозділу марки, який увібрали усі покоління Fiesta, Focus та інші моделі. І оскільки бренд продовжує рухатися до електрифікації, Ford продає повністю електричний E-Transit із заявленим запасом ходу батареї до 320 км.

Переваги:

  • Чудова динаміка;
  • Якісний і надійний;
  • Інтер’єр продуманий до дрібниць.

Недоліки:

  • Бракує найбільшого розміру кузова.

3. Volkswagen Crafter

Наскільки хорошим є Transporter у середньорозмірному класі фургонів, настільки ж відмінним є Crafter у класі великих панельних венів. Всередині тут такий самий рівень якості і використовуються ті ж технології, які ви знайдете в асортименті легкових Volkswagen. Це означає, що для Crafter доступні адаптивний круїз-контроль і помічник у смузі руху, а також система самостійного паркування, включаючи помічник у причепі.

Crafter напрочуд спритний та добре керований як для такого великого фургона, водночас він має високу позицію за кермом та чіткий огляд дороги попереду, якими відомі всі ці машини. Ви навіть можете вибрати пневматичне сидіння у стилі вантажівки з підвіскою ergoComfort, як це пропонує Iveco Daily. Подібно до Sprinter, Volkswagen має першокласні дизельні двигуни для роботи з найважчими вантажами, а також передбачає різну довжину кузова і висоту даху.

Переваги:

  • Широченний список опцій;
  • Великий вибір специфікацій;
  • Якість виконання еталонна.

Недоліки:

  • Дорого коштує;
  • Базове оснащення скромне.

2. Mercedes-Benz Sprinter

Sprinter пропонує всі варіанти навантаження, об’єм вантажу та конфігурації, які можуть знадобитися для великого фургона, а також він оснащений багатьма технологіями лінійки автомобілів Mercedes.

Так, Sprinter став другою моделлю марки, яка отримала інформаційно-розважальну систему MBUX (після хетчбека A-Class ), а це означає, що операторам автопарків легко контролювати та відстежувати свої транспортні засоби за допомогою спеціального програмного забезпечення. Додайте найновіший комплект безпеки та основні функції, такі як моніторинг сліпих зон, адаптивний круїз-контроль і утримання в смузі руху, і Sprinter стане дуже безпечним автомобілем також.

Як і у випадку з Ducato, пропонується різна довжина та висота даху, і це покоління Sprinter є першим, для якого доступні передньопривідні виконання. За даними mmr.net.ua дизельний мотор є стандартом для всього модельного ряду, тоді як версія eSprinter є чистим електрокаром, який є особливо корисним для міських транспортних компаній.

Переваги:

  • Динаміка та керованість;
  • Різноманіття модифікацій;
  • Широкий список опцій.

Недоліки:

  • Висока вартість обслуговування;
  • Дорогі опції;
  • Інтер’єр не найпродуманіший.

1. FIAT Ducato

Хоча Fiat Ducato зовні схожий на Citroen і Peugeot, всередині ці фургони відрізняються, оскільки Fiat використовує власні двигуни та технології свого бренду. Ці вражаючі силові агрегати разом із приємним зручним салоном Ducato роблять його вже котрий рік поспіль хітом продажів у своєму класі. Дизельний мотор 2.2 Multijet доступний із потужністю 120, 140 або 180 к.с., для перших двох версій є можливість вибору 9-ступеневої автоматичної коробки передач. В якості альтернативи також пропонується повністю електричний e-Ducato, із заявленим запасом ходу до 370 км.

Яку б версію ви не вибрали, Fiat може бути оснащений системою контролю тяги, яка може зробити їзду по легкому бездоріжжю значно впевненішою, тоді як система стабілізації автоматично регулюється відповідно до кількості корисного навантаження та його розподілу в зоні вантажу. Деякий недолік, порівняно із іншими фургонами у списку, це те, що Ducato пропонується лише з переднім приводом, хоча Mercedes-Benz, Renault, Volkswagen взагалі передбачають можливість усіх трьох типів трансмісії.

Переваги:

  • Сучасні системи безпеки;
  • Демократичний цінник;
  • Напрочуд зручний і комфортний.

Недоліки:

  • Не так багато варіацій;
  • Лише передньопривідні модифікації.