Нульове мито для електромобілів: Топ-12 електрокарів для покупки

На початку липня 2022 року Верховна Рада скасувала пільгове розмитнення авто, яке діяло раніше задля швидкого і безперешкодного ввезення вживаних автомобілів з-за кордону на потреби ЗСУ насамперед. Проте для багатьох стало приємною несподіванкою, коли виявилось, що електромобілі і надалі можна безкоштовно «привозити» в Україну з подальшою перереєстрацією без будь-яких обмежень або додаткових платежів.

Ця ініціатива уряду має на меті привабити українців до купівлі електромобілів, заохотити їх, привернути увагу до такого роду машин на тлі пропозицій з ДВЗ. Це стало особливо актуально зараз, коли московитські орки, в ході російсько-української війни 2022 року, знищили чимало об’єктів цивільного і промислового значення на території України, що, зокрема, спричинило нестачу пального на АЗС.

Тепер в Україні буде електронна реєстрація і розмитнення автомобілів через програму «Дія». Електромобілі також можуть реєструватися через «Дію», тільки без жодних платежів. Тому ми в MMR.net.ua вирішили підібрати для вас низку найцікавіших та найсвіжіших моделей авто на електротязі. Загалом їх назбиралось 12 таких, деталі читайте нижче.

Доступний сегмент:

  1. Dacia Spring

  • Клас: мікро кросовер;
  • Розгін 0-100 км/год: 12.1 с.;
  • Максимальна швидкість: 125 км/год;
  • Батарея, ємність: 27 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 225 км (300 км в місті).

Дачія Спрінг – це найдешевший електромобіль, який ви можете придбати. Його вартість в країнах ЄС дорівнює в середньому від 12 тисяч євро, оскільки тисяч вісім з них компенсовують уряди європейських країн. За такі гроші ви отримуєте 4-місний маленький кросовер, з достатнім кліренсом і просторим салоном. Головним чином він їздитиме містом, а відтак в вашому розпорядженні добрих три сотні дальності ходу на одній зарядці.

  1. Renault Twingo

  • Клас: мікро хетчбек;
  • Розгін 0-100 км/год: 12.6 с.;
  • Максимальна швидкість: 135 км/год;
  • Батарея, ємність: 22 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 190 км (270 км в місті).

Схожий за задумом і характеристиками є сітікар Рено Твінго. Він більш вишуканий і стильний, а ще – цікавіший у водінні (завдяки задньому приводі). Проте Twingo має трохи менший запас ходу, нижчий кліренс і коштує більше.

  1. MINI E

  • Клас: малий хетчбек;
  • Розгін 0-100 км/год: 7.3 с.;
  • Максимальна швидкість: 150 км/год;
  • Батарея, ємність: 33 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 203 км.

З практичної точки зору електричний МІНІ навряд чи можна протиставити Дачії та Рено, але в ньому інший сенс. Тут ідеться про імідж, про драйв, про якість оздоблення та опції. Ціна відповідна.

  1. Volkswagen ID.3

  • Клас: компактний хетчбек;
  • Розгін: 0-100 км/год: 8.9 / 7.3 / 7.9 с.;
  • Максимальна швидкість: 160 км/год;
  • Батарея, ємність: 45 / 58 / 77 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 351 / 426 / 526 км.

Електрокар від Фольксваген може бути з різними силовими установками, але всі вони мають солідні технічні характеристики. Ергономіка і якість салону на звичному високому рівні, рейтинг безпеки – також.

  1. Citroen e-C4 X

  • Клас: седан підвищеної прохідності;
  • Розгін 0-100 км/год: 9.5 с.;
  • Максимальна швидкість: 150 км/год;
  • Батарея, ємність: 50 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 360 км.

Головний дизайнер Citroen, П’єр Леклерк, каже: кузов седан для моделі е-С4 надасть необхідний простір пасажирам на другому ряді, а також великий, традиційної компоновки багажник. І дійсно 510 л. корисного об’єму, а також кліренс 16 см – це очевидні  переваги французького електромобіля на тлі конкурентів.

  1. Citroen e-Berlingo

  • Клас: пасажирський компактвен;
  • Розгін 0-100 км/год: н.д.;
  • Максимальна швидкість: 125 км/год;
  • Батарея, ємність: 50 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 280 км.

Для тих, кому практичності седану е-С4 Х мало, існує «тяжка артилерія» – електричний «пиріжок» Берлінго. Кліренс тут, звісно, не такий, але зате простору і ніш в салоні ціла хмара. До речі, це одна з небагатьох 7-місних пропозицій в секторі електромобілів, і вже точно найдешевша.

Дорогий сегмент:

  1. Nissan Ariya

  • Клас: кросовер середнього класу;
  • Розгін 0-100 км/год: 7.5 / 7.6 / 5.7 / 5.1 с.;
  • Максимальна швидкість: 160 / 200  км/год;
  • Батарея, ємність: 63 / 87 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 340 / 500 /  460 / 400 км.

Шикарний варіант, без перебільшення. Салон – справжнє втілення делікатної східної культури і вишуканості, а техніка – талановита японська інженерна думка. І дизайн першокласний. Повнопривідна модифікація e-4ORCE є найоптимальнішою: 5.7 с. до «ста» і дальність ходу 460 км.

  1. Lexus RZ

  • Клас: кросовер середнього класу;
  • Розгін 0-100 км/год: 5.6 с.;
  • Максимальна швидкість: 160 км/год;
  • Батарея, ємність: 72 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 450 км.

Лексус «АрЗет» також розроблявся і випускається в Японії. В числі його фішок – опціональне кермо-штурвал, як в Теслі. Високоякісні матеріали оздоблення і преміальний імідж бренду дають можливість відчути свою особливість, керуючи новим RZ.

  1. Polestar 2

  • Клас: ліфтбек підвищеної прохідності;
  • Розгін 0-100 км/год: 7.4 / 4.7 с.;
  • Максимальна швидкість: 205 км/год;
  • Батарея, ємність: 68 / 74 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 480 / 550 / 480 км.

Шведський ліфтбек Полстар 2 практично є конкурентом до згаданого вище Сітроен С4 Х, але «техніка» тут серйозніша, салон довершеніший, прайскурант – агресивніший. Полстар – це суббренд фірми Volvo, тому логічним поздається і факт наявності відмінного рейтингу безпеки тут.

  1. Hyundai IONIQ 6

  • Клас: седан середнього класу;
  • Розгін 0-100 км/год: н.д. / 5.1 с.;
  • Максимальна швидкість: н.д.;
  • Батарея, ємність: 53 / 77 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: н.д. / 610 км.

Корейський автопром повільно і методично ввійшов в число світових лідерів. Хюндай не перестає дивувати сміливими проектами, які потім потрапляють в серію – як-от електрокар IONIQ 6. Купити поки що його не можливо, але зовсім скоро він зірве ринок, гарантуємо.

  1. Hyundai Genesis G80 E

  • Клас: седан високого класу;
  • Розгін 0-100 км/год: 4.9 с.;
  • Максимальна швидкість: н.д.;
  • Батарея, ємність: 87 кВт*год;
  • Запас ходу, WLTP: 427 км.

Що як ви поціновувач класики, але не такої, про яку скоріше можна сказати «ретро»? Це так ми натякаємо про своєрідний облік седана IONIQ 6. В такому разі можна звернути увагу на Дженезіс G80 на електротязі. Він крупніший, розкішніший і менш епатажний.

  1. Hummer EV SUV

  • Клас: повнорозмірний позашляховик;
  • Розгін 0-100 км/год: н.д. / н.д. / 3.7 с.;
  • Максимальна швидкість: н.д.;
  • Батарея, ємність: н.д;
  • Запас ходу, WLTP: 430 / 510 / 510 км.

Якщо електричні седани та хетчбеки для вас не достатньо хардкорні, а кросовери Nissan та Lexus – «ні риба, ні м’ясо», тоді брутальний позашляховик Хаммер може здатися саме тим, що треба. Це супер технологічно просунута машина, з першокласними позашляховими можливостями і надзвичайною потужністю. В його розробку були вкладені шалені кошти, а ціллю слугувало одне – заткнути за пояс усіх і надовго.


Не пропустіть