Топ-10 авто для мисливців і рибалок у 2022 році
У даному посту мова піде до автомобілі для різноманітних утилітарних задач, багатоденних експедицій, фермерських буднів або закупівлі для автопарків агрофірм. Ми в MMR.net.ua ретельно проаналізували ринок нових авто і підібрали десятку саме таких, підходящих для полювання і рибалки, машин різних класів. Читайте про це далі.
Isuzu D-Max
Якщо щось і може бути ще незламнішим за Toyota Hilux чи Mitsubishi L200, то це Ісузу. Ультра довговічний, легендарний пікап. Для D-Макса доступні два дизельні двигуни: 1.9 (150к.с.) та 3.0-літровий 4-цилінровий мотор на 190 к.с. Коробка передач – 6-ступенева механічна або автоматична. Зовнішній облік японського пікапа відповідає його можливостям: злючий дизайн, «накачані» пропорції, диски з шістьма болтами кріплення і тд. Система повного приводу це Part-time 4WD з передньою віссю, що жорстко підключається, і зниженим рядом, а також блокуванням заднього диференціалу. Салон Д-Макса порадує якістю оздоблення, зручністю і насиченістю сучасними опціями. Грубо кажучи, це якраз той автомобіль, який не розвалиться після пробігу в мільйон кілометрів по наших дорогах.
Suzuki Jimny
Перевагою малого рамного позашляховика Сузукі Джимні є його виняткова легкість та компактність, що дає змогу пролазити на пробиратися в тих умовах, де не можуть великі SUV. От лиш пасажирів з вами буде не густо – в Європі Джимні продається лише в 2-місній версії. 1.5-літровий бензиновий атмосферник Джимні видає 102 к. с. У парі з ним може працювати 5-ступінчаста «механіка» або 4-швидкісний «автомат». Повний привід реалізований за схемою примусового підключення передньої осі, є також знижувальна передача (передавальне відношення – 1:2). Єдиним відносним недоліком Джимні є відсутність будь-яких блокувань диференціалів. Втім, чи так це критично на автомобілі з такою короткою колісною базою та вузькою колією і низькою масою?
Iveco Daily 4×4
Гарантуємо вам, Івеко Дейлі 4х4 – це непереможний всюдихід, який проїде хоч до місяця. Так, в салоні тут гучнувато без додаткової шумоізоляції, а на другому ряду сидінь комфортно не посидиш, але яка різниця? Значно важливіше, що тут невмирущий 3.0-літровий 180-сильний дизельний мотор, блокування переднього, міжосьового і заднього диференціалів. Всюдихід Daily 4х4 обладнаний постійним повним приводом з розподілом крутного моменту 32% на передню вісь і 68% на задню, що дає непереможне зчеплення з будь-яким дорожнім покриттям. 6-ступенева механічна коробка передач (шоста підвищуюча передача) з’єднана з центральною роздавальною коробкою двома понижувальними передачами для отримання: 24 передавальних відношення вперед та 4 для руху назад. Між іншим, водійське сидіння може оснащатися своєї пневмопідвіскою, як на тяжких вантажівках.
Jeep Gladiator
Джип Гладіатор також не з дешевих іграшок. Середньорозмірний пікап бездоганно підходить для експедицій вглиб лісів, на озера, болота і річки. Як і всі пікапи, він довговічний, прохідний та пристосований для жорстких умов експлуатації. Це стосується як підвіски і кузова, так і силових установок. Щодо Гладіатора, то йому доступні тільки двигуни V6: бензин 3.6 (290 к.с., 8-ст. «автомат» або 6-ст. «механіка») та дизель 3.0 (264 к.с.). Топ-версія Rubicon оснащується повнопривідною трансмісією з передавальним ставленням демультиплікатора 4.0:1, двома блокуваннями диференціалів і переднім стабілізатором, що відключається.
Volkswagen Caravelle 4Motion
Пікапи, позашляховики, всюдиходи… Це все круто, але в нашому списку ви знайдете ще дещо цікавеньке. Як щодо повнопривідного мікроавтобуса Фольксваген Каравелл? Такий може бути з 2.0-літровим дизельним мотором потужністю 150 або 204 к.с., що спряжений виключно з 7-ступневим «автоматом-роботом» DSG. 5.3-метровий «бус» може бути, наприклад, в 4-рядній 9-місній конфігурації, або ж у 3-рядній 7-місній, залишаючи величезний простір для багажу позаду. Взагалі, число сидінь ви можете регулювати як заманеться, можна взагалі зробити з нього спальний пункт. Це ще один привід задуматись над купівлею саме повнопривідного мікроавтобуса.
Volkswagen Caddy 4Motion
У класі «пиріжків» Фольксваген єдиний пропонує повний привід для свого Кедді. Цей практичний кузов може підійти для утилітарних або експедиційних цілей якнайкращим чином. Ми рекомендуємо повнопривідний Кедді у комерційному виконанні, як 2-місний фургон, або ж кемпінгову версію Caddy California. Остання пропонує два спальних місця, столики і інші атрибути комфорту. А «каблучок»-фургон підійде тим, хто більше сфокусований на брудній роботі, полюванні, перевезенні дров або що.
Dacia Duster
Дачія Дастер – компактний «позашляховичок», який за ціною є сильно дешевшим за конкурентів, але натомість пропонує те, чого ні у кого з них немає. Мова іде про ультимативну як на свій клас прохідність повнопривідної версії. Версія 4х4 доступна лише для дизеля 1.5 (115 к.с) або 1.2-літоворо бензинового мотору (150 к.с.) в парі з механічною КПП. Ми рекомендуємо приглядатися саме до повнопривідного Дастера, бо тоді він має свій найбільший сенс – надійного, максимально практичного та дуже здатного на бездоріжжі автомобіля на щодня і не тільки. Розгінна динаміка – 10.4 с. до «сотні» – не головне. Витрати палива у змішаному циклі на рівні 6.8 л / 100 км це вже краще, але найліпше те, що кліренс Дастера становить 21 сантиметр.
Ford Everest
Позашляховик Форд Еверест повністю розроблений австралійським підрозділом американської марки, як і пікап Ranger. Ба більше, названо модель в честь найвищої у світі гори, яку, у свою чергу, назвали за англійським географом і геодезистом – Джорджом Еверестом. От така вона, англосфера. Ford Everest SUV продається в Австралії, Південній Африці (зборка на підприємстві Форд в Преторії), Новій Зеландії та багатьох країнах Азії. На нього установлюються винятково дизельні двигуни – чотирициліндровий 2.0 EcoBlue та V6 3.0 Power Stroke, які передають тягу за посередництва 6- або 10-ступеневого «автомата» на всі чотири колеса. Еверест – рамний SUV, він здатен тягнути вантаж вагою до 3.5 тонн і «проходити» будь-які перешкоди. Це дійсно незамінний апарат для людей, які ведуть активний спосіб життя.
Nissan Navara
Пікап Ніссан Навара унікальний тим, що пропонує пружинну багатоважільну задню підвіску (замість ресорної, як у всіх інших), завдяки чому здобувається вища плавність ходу. Також більш придатною для повсякденної міської їзди Навару робить відносно економічний мотор та гідна шумоізоляція салону. Не дадуть пропасти в польових умовах повний привід Ніссана з двоступеневою «роздаткою» та блокуванням заднього диференціалу, а також високий дорожній просвіт та тяговитий 190-сильний дизельний мотор Renault на 190 к.с. Коробка передач – механічна на шість передач або автоматична на сім. До речі, зсувна кватирка в задньому вікні також наявна – можна стріляти в орків на ходу!
Mitsubishi L200
Саме Мітсубіші L200 є улюбленою моделлю серед усіх пікаповодів – не лише прихильників бренду з трьома алмазами на значку, а загалом. Поточне покоління дещо застаріло і незабаром отримає наступника, але поки що його можна взяти за зниженими цінами. Двигун 2.4, дизельний, потужність 181 к.с. КПП механічна або автоматична на 6 передач. Раніше девіз Mitsubishi складався з одного слова: «надійно». Так воно і є. Пікап L200 має привід 4х4 у двох варіантах: Easy Select (класичний Part-time з жорстким підключенням передка), або Super Select (з міжосьовим диференціалом і можливістю відключати передню вісь). Off Road Mode дозволяє вибирати один із позашляхових режимів їзди (Пісок, Гравій, Камені, Бруд/Сніг).