Топ-7 популярних седанів бізнес-класу з пробігом в Україні

Автомобільні бренди категорії мас-маркет все ще мають у своєму асортименті популярні великі седани. Насамперед такі машини продаються на ринку Північної Америки, де досі хітом продажів є Chevrolet Malibu Honda Accord. Так, тепер Accord це не середньорозмірний седан, а автомобіль високого класу, себто бізнес-сегменту. Або, згідно традиційної європейської класифікації – седан Е-класу. Як би там не було, ми в MMR.net.ua зібрали 7 найкращих пропозицій серед мас-маркет брендів в цьому сегменті, на вживані екземпляри яких варто подивитися на ринку України. Зрозуміло, що сюди вони приходять в основному зі США, в розбитому стані, тож вибирати потрібно особливо ретельно. Проте є в нашому списку і автомобіль-виняток, доля якого в Україні пов’язана не з Північною Америкою, а з Азією. Про це та інше читайте далі.

1. Chevrolet Malibu (2019 – )

Chevrolet Malibu посідає перше місце в цій додбіріці mmr.net.ua. Причиною для цього є його прекрасне співвідношення ціна / якість – привезені зі США “битки” коштують в Україні не дорожче 18 000 доларів. І це мова про рестайлінгові моделі, які випускаються з 2019 року. Саме на таких Malibu ми рекомендуємо звернути увагу, бо тоді були виправлені так звані “дитячі болячки”, як це зазвичай буває під час оновлень актуального покоління усіх автомобілів.

Причиною для такої низької ціни є першочергово демократичний прайс-лист на моделі Chevrolet в Північній Америці, де великий седан Malibu користується чималим попитом. Там це справжній народний автомобіль! Разом з тим, в Україні про цю модель мало хто знає, відтак сильним попитом вона не користується і захмарний цінник на неї не накручують. Після 2019 року для Північної Америки Malibu пропонуються тільки з двома бензиновими агрегатами: 1.5 турбо (165 к.с.) та 2.0 турбо (255 к.с.). Останній є напрочуд жвавим мотором, який працює в парі з 9-ступеневою АКПП (гідротрансформатор). Втім, ми рекомендуємо звернути увагу на більш ощадливий варіант, який агрегатується з безступеневою АКПП (варіатор) і витрачає 7.5 л/100 км у змішаному циклі.

Переваги:

  • низька ціна, дешевий в утримуванні;
  • комфортний та практичний;
  • надійний.

Недоліки:

  • вальяжний у керуванні;
  • невеликий вибір в Україні;
  • лише турбо двигуни.

2. Nissan Altima (2018 – )

Nissan Altima де-факто замінив собою седан Maxima, який в останньому поколінні вже з перших днів конвеєрного життя був застарілим та неактуальним продуктом. На противагу Altima пропонує більше простору, сучасний дизайн та широкий список сучасних опцій. У 2023 році великий седан зазнав планового рестайлінгу, але нам в Україні поки що рано сподіватися на привезені з-за океану биті екземпляри менше ніж річної давнини.

Окрім стрімкого і вишуканого дизайну Nissan Altima може порадувати хорошим силовими агрегатами. Базовим є 2.5-літровий бензиновий «атмосферник» (191 к.с.), але разом з ним пропонується 2.0-літровий турбомотор  (251 к.с.). Для мотора 2.5 доступна повнопривідна модифікація. Усі версії Altima оснащені виключно безступеневою АКПП типу варіатор. Як результат – пристойна паливна економічність, а саме 8.1 л/100 км у випадку повнопривідної або 251-сильної версії. А базова Altima споживає лише 7.4 л бензину на 100 км. Ціна в Україні – від 17 000 до 23 000 доларів.

Переваги:

  • демократична ціна;
  • бувають повнопривідні версії;
  • безпека на висоті.

Недоліки:

  • їзда не виразна;
  • лише варіатор;
  • немає двигунів V6 (для NAS).

3. Toyota Avalon (2018 – 2022)

Ех, шикарний седан був, Toyota… Дарма ви з ним так. Хто не в курсі, японці зняли з виробництва цілком свіжу модель Avalon і залишили його без наступника на північноамериканському та близькосхідному ринках. Флагманська 4-дверка навіть не дочекалася планового рестайлінгу. Як відомо, Toyota Avalon завжди була альтернативою для одноплатформового Lexus ES, яку обирали ті люди, котрим пафос і гламур довкола преміального бренду здавались приторними.

Седан високого класу від Toyota оснащувався двома бензиновими двигунами: 2.5-літровим з гібридною системою (218 к.с.) та 3.5-літровим V6 (305 к.с.). Обидва працювали лише в парі з АКПП, але гібрид з безступеневим варіатором, а шестициліндрова версія з 8-діапазонним гідротрансформатором. Також пропонувалася повнопривідна версія, але лише з атмосферним 2.5-літровим двигуном потужністю 210 к.с. Ціна питання – $30-40 тисяч.

Переваги:

  • солідний і збалансований;
  • є повнопривідні версії;
  • чудові надійність і ліквідність.

Недоліки:

  • дорогий;
  • двигун V6 далекий від економічності.

4. Honda Accord (2017 – 2022)

Як і Nissan Altima, Honda Accord остаточно перекочувала в Е-сегмент, залишивши сильний відрив від компактних Civic та Sentra. Важливо уточнити, що тут ми в mmr.net.ua говоримо про вже попередню генерацію Honda Accord, бо у 2023 році дебютувало наступне покоління моделі, яке наразі у вживаному вигляді в Україні не продається. Натомість «десятий»  Accord з Північної Америки у нас вартує в діапазоні $23-30 тис.

Великий японський седан пропонувався з бензиновими турбодвигунами 1.5 (195 к.с.) та 2.0 (255 к.с.), кожен з яких міг бути укомплектований 6-ступеневою механічною трансмісією або автоматичною коробкою передач. От тільки якщо півтора літровий мотор отримував безступеневий варіатор, то потужніша версія була спряжена з 10-ступеневим гідротрансформатором. Також в Honda Accord була гібридна версія на основі 2.0-літрового двигуна, що також передає тягу н передні колеса за посередництва безступеневої АКПП.

Переваги:

  • ліквідність, якість і надійність;
  • достойна динаміка;
  • наявні версії з МКПП.

Недоліки:

  • коштує не дешево;
  • немає V6.

5. Kia K8 (2021 – )

Цікавий автомобіль, Кіа К8. Це великий корейський седан, в якому рівень оснащення та якість виконання інтер’єру повністю відповідають цьому поняттю бізнес-клас. Цікаво, що продають цю модель далеко не всюди – тільки на азіатських ринках. Чималий попит на цей седан спостерігається в арабських країнах Близького Сходу, Центральній Азії та на Далекому Сході – в Китаї, наприклад. Проте насамперед «касу продажів» великому Кіа забезпечує домашній корейський ринок, де, власне, К8 стоїть лише на одну сходинку нижче представницького седану Кіа К9 – флагмана марки.

До речі, саме з Кореї Кіа К8 може бути привезений для в Україну відповідними компаніями. Це не є дешевим задоволенням, але в умовах, коли європейські старожили класу Е не доступні в салонах, дехто шукає їм альтернативу. От, для прикладу, К8 з пробігом 20-30 тис. км можна придбати в Кореї за 30-40 тис. доларів. Двигуни три, всі бензинові: 1.6 турбо + гібрид (230 к.с.), 2.5 (198 к.с.) та 3.5 (300 к.с.).

Переваги:

  • прекрасний інтер’єр;
  • широка моторна гама;
  • сучасне обладнання.

Недоліки:

  • висока ціна;
  • низький кліренс;
  • не відомий в Україні.

6. Chrysler 300 (2015 – 2023)

Навіть у базовій комплектації седану є чим похвалитися. Як мінімум мультимедійним комплексом з 7-дюймовим екраном, Wi-Fi-роутером та безліччю інших корисних функцій. У дорожчих комплектаціях дисплей і зовсім змінюється на 8.4-дюймовий, а в топовій версії Platinum можна розраховувати на оздоблення салону (у тому числі і торпедо) шкірою Poltrona Frau, натуральним деревом та платиновим хромом.

Моторна гама Chrysler 300 складається з двох двигунів: 3.6-літрового V6 Pentastar, що видає, залежно від форсування, 292 та 300 к. с. потужності, а також 5.7-літрового V8 Hemi, в арсеналі якого 363 «конячок». Коробка передач у всіх випадках одна – 8-ступенева, автоматична (гідротрансформатор). Проблема лише у тому, що знайти «живий» екземпляр в Україні складно. Ціна питання за версію V6 – $17-27 тис.

Переваги:

  • харизматичний і статусний;
  • просторий та потужний;
  • доступна ціна.

Недоліки:

  • економічність низька;
  • застарілий салон;
  • мало «живих» на ринку.

7. Dodge Charger (2015 – 2023)

Технічно седан Dodge Charger є дуже близьким до Chrysler 300, але ці машини сповідують дещо різні філософії. Якшо 300-ка – це прямі класичні лінії, монументальні пропорції великого седану, то Charger це скоріше про спорт і драйв, динаміку і стрімкість. Ми в mmr.net.ua вважаємо, що у цьому випадку також доцільно орієнтуватися саме на версію двигуном 3.6 V6, адже витрати пального восьмициніндрових модифікацій перебувають вже зовсім за межею ощадливості.

Чи можна Dodge Charger дійсно називати бізнес-класом? Що ж, як і у випадку з Chevrolet Malibu, це не зовсім так. Звісно, за габаритами це щонайменше Е-сегмент, тож формально все це седани бізнес-класу. Проте за змістом та ціновою категорією Dodge Charger не так про бізнес, як про сім’ю та співвідношення ціна / якість. На ринку вживаних авто України американський седан вартує від 20 до 25 тисяч доларів США.

Переваги:

  • ні на що не схожий;
  • є повнопривідні версії;
  • потужний, просторий і практичний.

Недоліки:

  • не економічний;
  • не дуже ліквідний.

Не пропустіть