Топ-7 автомобілів, які сподобаються жінкам у 2023 році

Стильний, модний, молодіжний! Така характеристика автомобіля вже сама по собі здатна зацікавити тих представниць прекрасної половини людства, які вирішили сісти за руль. Ну, як мінімум значну частину з останніх. Авжеж, для жінок-водіїв менш важливою є ідеологія чи технічні характеристики машини, ніж для чоловіків, натомість вони звертають більше уваги на емоційну складову, як автомобіль виглядає, чи зручно буде ним їздити вулицями міста і чи… є там «автомат».

Звісно, зустрічаються і такі дами, яких аж ніяк не лякають три педалі під кермом та які прекрасно справляються з «механікою». Проте в цілому жінкам не такий важливий емоційний зв’язок з машиною, а от простота і безтурботність в експлуатації… Це так! Тому ми в MMR.net.ua зібрали 7 найкращих, на нашу думку, автомобілів для жінок, які здатні задовільнити своїх власниць відразу низкою параметрів: таке авто повинно бути невеликим, зручним в маневруванні, легким для орієнтування в габаритах, зі красивим та милим дизайном, що підкреслює ніжність або додає стилю в образ і, звісно, з автоматичною трансмісією. Або взагалі без КПП як такої – саме так, частина з підібраних моделей є електромобілями ;

Citroen C3

За умовну 21 тисячу євро сьогодні в Україні можна придбати малий хетчбек відомого французької бренду – Citroen C3 у комплектації SHINE з опціональним пакетом Teckwood. Останній передбачає оздоблення торпедо з ефектного світлого дерева, тканинні сидіння підвищеного комфорту Citroen Advanced Comfort з елементами під деревину на консолі, шкіряний руль, електросклопідйомники по колу та відкидний підлокітник водія. Цей і без того вишуканий салон з даним пакетом перетворюється на справжній зразок стилю і затишку.

Кузов Citroen C3 захищений обвісом з нефарбованого пластику по периметру, тож страховка від дрібних подряпин по низу бампера, порогів  чи колісних арок – присутня. Ба більше, в даній комплектації Citroen С3 вже укомплектований фірмовими дверними молдингами Air Bump, які захистять дверцята від небажаних контактів на парковках. Зрештою, кліренс у С3-го завдяки великим як на В-клас колесам є вищим, ніж у конкурентів, і становить 16 см. Приводить у рух французький хетчбек 1.2-літровий двигун з турбонаддувом (110 к.с.), а тягу на передні колеса забезпечує 6-ступенева АКПП Aisin. Середня витрата пального – 5.2 л/100 км.

Переваги:

  • Практичний і зручний;
  • Чудовий салон;
  • Комфортабельність шасі.

Недоліки:

  • АКПП споживає більше палива, ніж «механіка»;
  • Турбодвигун вимогливий в обслуговуванні.

Dacia Spring

Румунський мікро-кросовер є найдешевшим європейським електромобілем. Його комбінований пробіг за стандартом WLTP дорівнює 230 км, але в суто міському циклі сітікар проїжджає більше 305 кілометрів. Дорожній просвіт Spring становить 15 см – для міста цього достатньо, особливо при таких малих розмірах і звисах. В салоні є вдосталь простору для 4 людей, хоча елементів зручності малувато, ніяких ручок  чи підстаканників, лиш кишені в дверях.

Висока посадка, пристойний кліренс, хороша оглядовість і маленькі розміри Dacia Spring – все це є запорукою легкого керування в умовах насиченого міського трафіку. В Україні немає офіційного дилера румунської марки, але на ринку вживаних автомобілів вже набралося чимало оголошень з продажу Spring – це привезені з ЄС автомобілі з мінімальним пробігом (декілька тисяч кілометрів), які вартують в середньому близько 14 000 євро.

Переваги:

  • Нормальна для міста дальність ходу;
  • Виняткова легкість в керуванні;
  • Демократичний цінник.

Недоліки:

  • Посередня динаміка;
  • Аскетична базова комплектація;
  • Пасивна безпека не найкраща.

MG 4

За розмірами MG 4 крупніший за Citroen і тим більше за Dacia, але навіть з урахуванням цього факту він вважається компактним автомобілем. Компактним ззовні, бо всередині «четвірка» має купу простору: все завдяки електромобільній компоновці, яка дозволяє скоротити капотну секцію задля збільшення об’єму салону. З точки зору оснащення MG 4 це набагато сучасніша та «навороченіша» машина, ніж інші у цьому списку. Навіть «в базі» тут є адаптивний круїз-контроль , асистент руху в заторах, Apple CarPlay та Android Auto, бездротова зарядка, безключевий доступ і запуск двигуна.

В Україні хетчбек MG вартує від ≈ 25 тисяч євро. Це буде комплектація STD, з ємністю батареї 51 кВт*год. Запас ходу такої «четвірки» становить 350 км у змішаному циклі. Варіант Luxury – орієнтований на далекобійність – отримав батарею на 64 кВт*год, що збільшило середній запас ходу до 435 км. У місті дані показники взагалі легко перевалять за 500 кілометрів, якщо обходитись без різких прискорень. Ну і не можна не сказати за зовнішність MG 4 – це справжня «гаряча штучка», що називається.

Переваги:

  • Відмінні технічні характеристики;
  • Багате оснащення;
  • Просторий і зручний.

Недоліки:

  • Тактильні відчуття сидінь в базовій комплектації.

MINI Cooper Electric

MINI Electric — це просто версія тридверного MINI з нульовим рівнем викидів, що означає малі габарити його бензинового побратима, але з динамічною продуктивністю та економічними перевагами електрокара. Запас ходу MINI в змішаному циклі лише 230 км, але для їзди містом на короткі відстані цього має бути достатньо. За даними mmr.net.ua, MINI можна заряджати до 50 кВт від швидкого зарядного пристрою – поповнити батарею від 10 до 80 відсотків можна менш ніж за 30 хвилин.

Також не виникне проблем з пересуванням перевантаженим містом, оскільки маленькі розміри MINI Cooper дозволяють дуже легко перелаштовуватися у потоці та паркуватися, хоча радіус повороту міг би бути кращим. Слід визнати, що це не найпрактичніший варіант у цьому списку і, звичайно, не найдешевший, але салон англо-німецького хетчбека виглядає і відчувається дуже якісно.

Переваги:

  • Стиль та імідж;
  • Якість їзди на висоті;
  • Потужна ліквідність.

Недоліки:

  • Висока ціна;
  • Дороговартісне обслуговування;
  • Не дуже практичний.

Suzuki Jimny

Навіть на міських вулицях, ніколи не з’їжджаючи з асфальту і не підключаючи повний привід, цей малий рамний японський позашляховик чудово виконував би роль дамського аксесуару, особливо в яскравому кольорі. А що? Харизми тут чимало, за це Jimny часто обирають як машину для «неї». Звісно, слід буде прийняти деяку брутальність в салоні та доволі кволу динаміку версії з АКПП, але в даному випадку  це не настільки надокучливі нюанси, як може поздаватися.

Посадка тут висока, габарити майже мініатюрні – тому для міста це дійсно мега зручний вибір. Мотор буде бензиновий 1.5 (102 к.с.), а трансмісія – 4-ступеневий «автомат» (гідротрансформатор). Кліренс становить аж 21 сантиметр, а по периметру Suzuki Jimny захищений міцним обвісом з чорного нефарбованого пластику – можете бути певні, ця машина витримає багато!

Переваги:

  • Неперевершена надійність;
  • Універсальність і багатозадачність;
  • Шарм та харизма.

Недоліки:

  • Слабка динаміка;
  • Паливна економічність така собі;
  • Аскетичний салон.

Suzuki Swift

В «правильному» кольорі Swift виглядає ідеальним автомобілем для дам. У ньому присутні відповідні імідж та харизма, а ще це напрочуд зручний в керуванні транспортний засіб. Хетчбек Suzuki може потягатися з MINI як в плані класного дизайну, так і в ракурсі задоволення від керування. А це вже серйозно. Всередині вас чекає значно більш консервативний салон, ніж в Cooper, з простішими матеріалами оздоблення, та це вже нюанси. Зрештою, вартує японська модель помітно менше за MINI.

Власне, для ринку Європи даний хетчбек В-класу пропонується з двома бензиновими силовими агрегатами на вибір: 1.2 MHEV (83 к.с.) та 1.4 турбо MHEV (130 к.с.). Потужніша модифікація називається Swift Sport і доступна лише з МКПП. Початкова ж версія пропонується як з «механікою», так і з АКПП (варіатор). Для неї навіть пропонується виконання з повним приводом! Та для нас в mmr.net.ua в контексті підбірки важлива саме модифікація 1.2 (83 к.с.), «автомат» і передній привід – така споживає бензину в обсязі 5.1 л/100 км.

Переваги:

  • Виразний дизайн екстер’єру ;
  • Легке і захопливе керування;
  • Хороша репутація бренду.

Недоліки:

  • Динаміка з АКПП слабка;
  • Салон надто консервативний;
  • Програма персоналізації відсутня.

Volkswagen e-Up

Мікро хетчбек Volkswagen в електричній версії здатен проїхати без підзарядки близько 260 км у змішаному циклі за стандартом WLTP. Проте суто в міському режимі за раціонального водіння електричний Up може проїхати навіть всі 350 км. Завдяки малим розмірам і масі, споживання електроенергії в цього малюка є значно нижчим за більші електрокари, тому розряджатися він буде повільніше, проїжджаючи ту саму відстань.

У салоні є достатньо простору для чотирьох чоловік, хоча особливого комфорту для них не передбачено, особливо у базовій комплектації. Навіть для багажника місце знайшлося – аж 251 літр об’єму! Для хетчбека А-сегменту це хороший показник. Від 40-кіловатної станції батарею електричного Volkswagen Up можна поповнити до 80 відсотків лише за одну годину. За даними mmr.net.ua, від домашньої розетки (2.3 кВт) для повної зарядки знадобиться 16 годин 12 хвилин.

Переваги:

  • Зручність і легкість керування;
  • Оригінальний дизайн;
  • Надійний.

Недоліки:

  • Співвідношення ціна / якість слабке;
  • Бідне оснащення;
  • Слабка динаміка.