Mitsubishi: на підході новий міні-кросовер
А поки японці подражнили публіку крутим концептом такого «паркетника» під назвою eX
Судячи з усього, Mitsubishi вирішила освоїти нову ринкову нішу – компактних кросоверів B-класу. Що цілком логічно, адже успіх Nissan Juke, Opel Mokka та інших подібних моделей – вже доконаний факт, ігнорувати його просто нерозумно. До того ж більший “паркетник” ASX наступного покоління вже майже готовий. Саме час спрямувати зусилля інженерів і дизайнерів в потрібне русло.
Компактний 4,2-метровий eX – перший крок у новому напрямку. І крок, треба визнати, впевнений. Нехай багато хто поспішив порівняти хижий Х-подібний передок Mitsubishi з фізіономією нових Lada, що вийшли з-під пера Стіва Маттіна, японський концепт все одно виглядає дуже круто. Великі колеса, «купейний» силует, задні двері відкриваються проти ходу руху, відсутність середніх стійок кузова – залишається тільки побажати японцям зберегти хоч щось з цього набору до конвеєра.
Нетиповим для Mitsubishi виявилося і внутрішнє оздоблення. Тут все за останньою модою – багато сенсорних панелей і мінімум відволікаючих деталей. «Торпеда» немов ширяє в повітрі. Трансмісійний пульт, панель клімат-контролю, дисплей мультімедійки та прилади – ось і всі функціональні зони. Навіть дитина не заплутається. А якщо щось – допоможуть численні асистенти і автопілот.
Звичайно, якщо eX стане серійним, то на нього будуть ставити різні двигуни. Але токійський концепт – це чистий електрокар. Причому повнопривідний. На кожній з осей у нього стоять 95-сильні електромотори. “Харчування” йде від літій-іонної батареї ємністю 40 кВт * год, вона розташована під підлогою кузова. Очікується, що запасу енергії в акумуляторах вистачить на пробіг близько 400 км.