Mazda MX-5 – тепер родстер і спайдер
Mazda продемонструвала на шоу тюнінгу SEMA в Лас-Вегасі два дизайн-концепти, основною для яких став родстер MX-5. Це MX-5 Spyder і MX-5 Speedster – ще один крок вперед у концепції автомобіля з відкритим верхом, створеного для отримання задоволення.
Дизайнери черпали натхнення в вінтажних родстерах. Це виразилося зовні для MX-5 Spyder з м’яким дахом, забарвленням кузова в колір Mercury Silver, специфічному АЕРОК з вуглеволокна, решітці, шкіряній обробці салону від Spinneybeck Prima. Автомобіль оснащується дволітровим SkyActiv-G, підвіскою з койловерів, гальмівними колодками Brembo, колесами на дисках Yokohama Advan Racing RS II і гумою цієї ж компанії.
MX-5 Speedster – це посилання не тільки до вінтажних родстерів, але і до самої суті автоспорту, його витоків. Замість лобового скла тут встановлений дефлектор. У компанії підкреслили, що це – цілковитий олдскул, коли водій повністю переймається духом свободи і відчуває, як вітер куйовдить його волосся.
Масу MX-5 Speedster постаралися знизити максимально. У підсумку вага автомобіля становить 943 кілограми. З карбону виконані дверні панелі і каркас крісел. Для більшої стійкості і поліпшення аеродинаміки підвіска була занижена на 30 мм. Спідстер оснастили дисками Rays 57 Extreme Gram Lights з шинами Kumho Ecsta V710 225/50/16. Двигун у MX-5 Speedster такий же, як у MX-5 Spyder.