Mercedes-Benz запускає новий бренд EQ
Щоб зосередитися на електрокарах, німецькій компанії потрібна нова марка, пише auto.mail.ru.
«Майбутнє – за електромобілями», – заявив перед Паризьким салоном шеф Mercedes-Benz Дітер Цетше. Це гучні слова, і в «Мерседесі» вирішили підкріпити їх справою, показавши на своєму стенді свій новий концепт Generation EQ. Причому останні дві букви – це ще й назва нового бренду, який Mercedes-Benz запускає для розроблюваного в компанії цілого сімейства електромобілів. Схожим шляхом раніше пішли конкуренти з BMW, об’єднавши аналогічні розробки під окремою літерою i.
Для електромобілів в Штутгарті створюється окрема нова платформа – в її конструкції використовується переважно поєднання сталі, алюмінію і карбону. Шасі буде універсальним і повністю масштабується: з різних елементів можна буде зібрати і компактне легке спорткупе, і великий кросовер зі значним блоком батарей.
Зовнішній вигляд концептуального кросовера в компанії описують як «електричний». В традиційний силует кросовера на кшталт GLC контрастно вписані холодні сині лінії і «гостра» діодна оптика – мимоволі згадується візуальний ряд з науково-фантастичного фільму Tron. Цікаво, що відсутні дверні ручки, камери замість дзеркал і інші футуристичні деталі присутні на більшості концептів, але до «серії» майже ніколи не дістаються. У випадку з Generation EQ ми не здивуємося, якщо все це з’явиться і на ринковому варіанті електрокроссовера.
Мобільність майбутнього для Mercedes-Benz грунтується на чотирьох засадах: підключення до єдиної мережі, автономне водіння, каршерінг, електричні силові установки.
Дітер Цетше
глава Daimler AG
Адже щоб зробити по-справжньому автомобіль майбутнього, рішеннями сьогоднішнього дня не обійтися. Mercedes-Benz давно вже розробляє ідею інтер’єру, що представляє собою комунікаційний простір – згадати хоча б концепт F 015 Luxury in Motion, на якому ми навіть поїздили. Generation EQ демонструє, що гряде повний перехід від аналогових інтерфейсів до цифрових. Сенсорні дисплеї оточують водія всюди – вони є навіть на спицях керма. А основний дисплей має діагональ 24 дюйми, як у невеликого телевізора!
Особливість графічного інтерфейсу в тому, що він вміє адаптуватися під обстановку або може бути самостійно налаштований пасажирами в дуже широких межах. Тому всі, хто в салоні люди виявляються оточені доброзичливим, але чіпким комунікаційним середовищем: хочеш – не хочеш, доведеться ковзати пальцями по моніторах і споживати, споживати нескінченну інформацію. Сидячи в індивідуальних кріслах і в оточенні адаптивного м’якого підсвічування інтер’єру. Таку заспокійливу концепцію «пересувний вітальні» Mercedes демонструють вже не в перший раз, так що варто чекати її серійного втілення.
Агрегатна компоновка традиційна для сучасних електромобілів: по одному електромотору на кожну з осей і батареї в підлозі між ними. 408 к.с. 700 Н ∙ м забезпечують 5-секундне прискорення з місця до сотні, а батареї ємністю 70 кВт ∙ год дають запас ходу в 500 кілометрів. Заряджатися з високою швидкістю можна як по проводах, так і за допомогою індукційної технології. Звичайно, в наявності і технології автономного водіння: поєднуючи наявні в пам’яті дані про маршрут з інформацією від сенсорів, Generation EQ здатний адаптувати темп і манеру їзди для більшої ефективності та комфорту руху.