Флагманський BMW X7 здивував зовнішністю і компонуванням (Фото)
У довжину концептуальний BMW X7 витягнувся більш ніж на 5,2 метра, і на тлі значних габаритів кузова величезні 23-дюймові «катки» колісних дисків виглядають не такими вже й великими. Концепт став черговим полем для дизайнерських експериментів: у всякому разі, рішення передньої частини великого позашляховика з його екстремально великою радіаторною решіткою виглядає вельми незвичайним для баварської марки – так само як і незвично звужена передня і задня оптика full LED.
А ось інтер’єр по дизайну вийшов помітно більш консервативним і лаконічним, ніж кузов, і до особливо яскравих його «фішок» можна віднести хіба що панорамний дах і незвичайне рульове колесо.
Салон розрахований на шість чоловік. Пасажирам другого ряду покладені індивідуальні інформаційно-розважальні системи з функцією управління жестом. Центральна консоль в характерному для BMW стилі повернена до водія. Замість «фізичної» приладової панелі тут встановлений цифровий дисплей діагоналлю 12,3 дюйма. Центральний сенсорний дисплей мультимедійної системи візуально утворює єдине ціле з панеллю приладів.
У рух концептуальний кросовер приводиться гібридною силовою установкою, про що свідчить шильдик iPerformance. У ролі ДВЗ тут заявлений бензиновий мотор з двома турбінами. Що до серійного BMW X7, то йому пророкують традиційні бензинові двигуни – рядну «шістку» потужністю 335 к.с. і 4,4-літровий V8, що розвиває 445 к.с. Крім того, найбільший кросовер баварської марки, як очікується, отримає і дизельну версію з трилітровим агрегатом потужністю понад 300 к.с.