Volkswagen здивував електричним кросовером (Фото)
Німці показали у Франкфурті покращений варіант концепту ID Crozz, який в 2020 році стане на конвеєр
До 2025 року Volkswagen збирається продавати по мільйону електромобілів щорічно, заявив глава компанії Герберт Дисс. Повномасштабний наступ німці намітили на 2020 рік, коли в серію підуть уніфіковані моделі сімейства ID на спеціально розробленій новій платформі. Спочатку в продаж надійдуть хетчбек ID і кросовер ID Crozz на батарейках, а у 2022-му до них приєднається компактвен ID Buzz.
Так ось, представлений у Франкфурті прототип ID Crozz II якраз і дає орієнтир, що за електричний «паркетник» готують фольксвагеновці. Ім’я знайоме? Все правильно – перед нами покращений варіант шанхайського концепту, показаного минулої весни. Машина причепурилася в червоний металік «Гібіскус», отримала свіжі 21-дюймові колеса, доопрацьовану оптику та інші декоративні дрібниці. Але довжина (4625 мм) і колісна база (2773 мм) не змінилися. Ймовірно, серійну модель виконають в схожих габаритах. Невже збережеться і класний «купейний» силует з спадаючим дахом?
Втім, кузов в будь-якому випадку спростять. Аж надто футуристично виглядають, наприклад, висувні лазерні сканери по кутах прозорого даху. І навіть двері, що відкривають отвір без центральної стійки. А салон так взагалі поки нагадує нехай класний, але все ж макет.
Інтер’єр формату Open Space зберіг чотиримісну компоновку з роздільними кріслами, «цифрові» органи управління, датчики розпізнавання жестів і інтуїтивну світлову індикацію Smart Lights. Причому багато функцій концепту, включаючи автопілот (куди ж без нього) і двері без ручок, які управляються голосом. Як підтвердження активації автономного режиму кросовер перемкне фонове підсвічування з блакитного на червоний. За підтримку приємної «хайтечної» атмосфери в салоні відповідає і особливо ефективна, як запевняють розробники, система очищення повітря CleanAir. Не забута і практичність: об’єм багажника – гідні 515 л, а в цілому по місткості кросовер не поступиться подовженому Tiguan Allspace.
Технічна начинка ID Crozz II колишня. Модульна електрична платформа MEB має на увазі розміщену під підлогою плоску літій-іонну батарею ємністю 83 кВтг і індивідуальні електромотори на кожній осі. Передній розвиває 102 к.с. і 140 Нм, задній – 204 к.с. і 310 Нм. Сумарна віддача – аж 306 сил, які дозволяють ID Crozz II розганятися до 180 км/год. Напевно, можна і більше, але тоді акумулятори стануть розряджатися швидше. А так запас ходу складає 500 км. Причому від потужного терміналу на 150 кВт батарея заповнить 80% енергії всього за півгодини.
У ходової частини нічого фантастичного: адаптивні амортизатори, стійки «Макферсон» спереду і багаторичажка ззаду. Але за рахунок майже «половинчастого розподілення маси по осях (48:52) і гнучкого розподілу тяги по колесах ID Crozz II повинен управлятися завзято, відповідно до своєї бойової зовнішності, запевняють фольксвагеновці. І наводять як порівняння … хот-хетч Golf GTI.