У власників старих іномарок з’явилася нова проблема

Внаслідок запровадження в Україні обов’язкового техогляду особистого автотранспорту, більшість розмитнених іномарок не зможуть його пройти

Так вважає голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і автодилерів Олег Назаренко.

На думку експерта, введення обов’язкового техогляду несе в собі великі корупційні ризики.

Назаренко нагадав, що Україна у 2014 році, підписавши Угоду про асоціацію з Євросоюзом, взяла на себе зобов’язання протягом 5 років ввести обов’язковий техогляд легкових і вантажних автомобілів. Зараз мова йде про закон «Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту у відповідність з актами Європейського Союзу». Закон регламентує введення нової норми 35-2 в закон «Про дорожній рух». Так, з 1 січня 2020 року ТЗ категорій L3, L4, L5 и L7 та L3e, L4e, L5e и L7e підлягатимуть обов’язковій перевірці.

«Я прогнозую, що 80-90% б/у іномарок в Україні цей техогляд, якщо він буде чесним, а не торгівля талончиками, просто не пройдуть. У них, наприклад, повирізали каталізатори, а акцент робиться, відповідно до директив ЄС, навіть не на безпеку автомобіля, а на екологічність», – пояснив він.

На його думку, такі автомобілі, теоретично, не повинні допускатися на українські дороги.

Джерело ЛІГА.Закон

Не пропустіть