Попри позитивні зміни в розвитку дорожнього господарства — навантаження від важковагових транспортів на відновленні дороги збільшується.
Як повідомляє MMR, розв’язати проблему може будівництво доріг з цементобетонним покриттям, через їх високу резистентність до навантаження й температури.
Зокрема, “Укравтодор” разом з “ДерждорНДІ” й “Укрцементом” продемонстрували план будівництва цементобетонних доріг на території України на 2021-2025 роки, який розроблявся через постійне розбиття доріг вантажівками. Звісно, влада намагається контролювати ситуацію шляхом зважування транспорту в русі, збільшення кількості вагових комплексів й обмеженням руху великовантажних автомобілів. Зокрема, це особливо стосується при підвищеннях температури вище 28°C. Втім, “Укравтодор” визнає, що в країні немає ефективної системи тотального контролю за рухом. Цю проблему повинно розв’язати будівництво доріг з цементобетонним покриттям. Зокрема, великою перевагою таких доріг є – мінімальний відсоток імпортної складової (майже 90% матеріалів вироблених в Україні)
Ба більше, вже сьогодні будуються:
- 80 км траси Н-31 Дніпро-Решетилівка;
- 75 км траси Н-14 Олександрівка-Миколаї;
- 22 км траси М-06 Київ-Чоп;
В планах побудувати:
- 180 км траси М-29 Харків-Перещепино;
- 135 км траси Р-55 Одеса-Новий Буг;
- 95 км траси Н-08 Бориспіль-Маріуполь;
- 114 км траси М-14 Одеса- Новоазовськ;
Загалом планують побудувати 2000 км доріг з цементобетонним покриттям.