Представлений Land Rover Defender з двигуном Tesla (Відео)

У Мережі опубліковано відеоролик, який демонструє можливості нового повністю електричного Defender, який отримав назву E-Lander і електромотор потужністю 600 к.с.

ECD Automotive є провідним фахівцем з відновлення кастомних позашляховиків Defender і класичних Land Rover в США, більшість з яких оснащено 6,2-літровим двигуном Chevrolet V8. Іноді компанія виходить за рамки звичного, в результаті чого з’являються модифікації з скляним дахом, дизельною силовою установкою або унікальним дизайном, але більшість Defender від ECD слідують досить чіткою схемою, принаймні, до тепер.

Американська компанія ECD Automotive об’єдналася з британськими фахівцями Electric Classic Cars для створення першого Land Rover з двигуном Tesla.

«Після багатьох розмов і зустрічей з Electric Classic Cars ми незабаром зрозуміли, що вони є абсолютним лідером в грі і відмінно підходять для роботи з ECD. Як і у всьому, що стосується ECD, індивідуальність і якість стоять на першому місці. Нам не терпиться випустити електричний Defender як екологічно чисту версію легендарного автомобіля, яка продовжує його спадщину вже з нульовим рівнем викидів», – заявив засновник ECD Automotive Design Том Хамбл.

Defender з двигуном Tesla виробляє 450 кінських сил потужності. ECD стверджує, що електричній вантажівці потрібно 4,0 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год, але для тих, хто хоче отримати ще більш швидкий позашляховик, буде запропонований варіант потужністю 600 к.с. з неймовірним часом розгону до сотні за 3,0 секунди. Оскільки електромотор скасовує необхідність в коробці передач, власникам досить натиснути кнопку, щоб запустити свій електричний Defender. За оцінкою ECD, на одному заряді позашляховик може проїхати від 200 до 400 км в залежності від конфігурації автомобіля.

Тим часом електричний Defender зберігає свої позашляхові якості: вантажівка оснащена системою допомоги при спуску, контролем тяги, антиблокувальною системою гальмування, рекуперативним гальмуванням і повністю модернізованою трансмісією, що дозволяє справлятися з величезною електричною потужністю. З новим електричним стоянковим гальмом конструктори ECD змогли звільнити місце в салоні, відмовившись від механічного ручного гальма, педалі зчеплення, важеля перемикання передач і перемикача понижувального ряду.

Збірка першого електричного Defender від ECD/ECC почнеться в жовтні 2020 року, і має завершитися в грудні. Новий Defender EV буде конкурувати з Twisted NAS-E 4×4, який використовує свою власну електричну силову установку з меншою потужністю, ніж мотор Tesla. ECD ще не оголосив ціни на електричний Defender, але зазначає, що цей електромотор можна встановити на будь-яку з моделей компанії, включаючи класичний Range Rover. Агрегат відповідає вимогам 50 штатів, що означає, що він буде доступна на всій території США.


Не пропустіть