BMW не припинить розробку нових двигунів внутрішнього згоряння

На відміну від Audi і Mercedes, BMW заявляє, що ще не зовсім відмовилася від розробки нових двигунів внутрішнього згоряння.

«Попит на автомобілі з ДВЗ буде залишатися стійким протягом багатьох років», – повідомив генеральний директор компанії BMW Олівером ЗІПС в своєму Twitter.

Це повідомлення з’явилося всього через кілька днів після того, як генеральний директор Audi Маркус Дюсманн сказав, що європейські норми викидів роблять розробку нових поколінь двигунів внутрішнього згоряння занадто дорогим, щоб мати сенс. Дюсманн заявив, що компанія більше не буде розробляти нові ДВЗ, але продовжить продавати автомобілі з ДВЗ і працювати над своїми нинішніми двигунами, щоб вони залишалися затребуваними необхідний час.

Генеральний директор Mercedes Маркус Шафер цитував подібні заяви і додав, що «більша частина інвестицій тепер дійсно може піти на електромобілі». Навіть MINI, що належить компанії BMW, оголосив, що в Європі він буде повністю електричним.

Природно, коментар ЗІПС не означає, що BMW не працює над електромобілями. Баварська компанія тільки що поділилася подробицями про iX, своєму першому електричному позашляховику, який надійде в продаж на початку наступного року, а також представила спортивний седан i4.

Двигуни внутрішнього згоряння можуть як і раніше використовуватися для плагін-гібридних моделей в Європі. Як заявив раніше на цьому тижні генеральний директор Audi, не всі ринки так оптимістичні щодо електромобілів і не так здатні підтримувати їх, як європейський ринок. Це означає, що за межами ЄС двигуни внутрішнього згоряння збережуть своє значення. Але, з огляду на те, що Китай і Європа віддають перевагу електрокарам, причини рішення конкурентів BMW можуть з часом набувати все більший сенс.