BMW має намір будувати всі свої автомобілі на єдиній платформі

Німецька компанія BMW готує нову агрегатную базу під назвою Neue Klasse.

Нова платформа буде придатна для застосування всіх основних типів силових установок: 1) чисто електричних, 2) гібридних з можливістю підзарядки від мережі, 3) звичайних бензинових або дизельних. Однак базова конфігурація Neue Klasse електрична. У новій платформі можливий монопривід з задніми провідними колесам або трансмісія 4×4.

Поступово Neue Klasse витіснить в гамі BMW дві нинішні платформи: UKL і CLAR. Перша – передньопривідна, випускається з 2014 року і використовується для компактних моделей і Mini, другу роблять з 2015-го – на неї спираються основні моделі BMW з заднім або повним приводом.

UKL і CLAR спочатку створювалися під застосування ДВЗ і систем типу «заряджаємий гібрид», проте їх адаптували і під чисто електричні установки. На CLAR зроблені нові електромобілі iX3, i4, iX.

Архітектура Neue Klasse дозволить BMW до 2030 року довести частку електромобілів в структурі продажів до 50%. Головний технолог компанії Франк Вебер заявив, що Neue Klasse – максимально гнучке шасі, його можна масштабувати від компактних до повнорозмірних машин. У ньому передбачать можливість настройки під вимоги споживачів з різних регіонів, а також оновлення операційної системи «по повітрю».

Бренд Mini першим в структурі BMW повністю відмовиться від виробництва машин з ДВЗ – в 2030 році. Mini наступного покоління створять на іншій платформі, яку BMW розробляє спільно з китайською Great Wall в рамках спільного підприємства Spotlight Automotive (створено в 2019-му). Новий електричний хетчбек Mini вийде в 2023 році. Кросовер Countryman третьої генерації також використовує німецько-китайське шасі. Виробництво Mini планують активно розвивати в Китаї, оскільки в цій країні попит на лінійку бренду зростає.

Нагадаємо, в гамі Mini і зараз є електромобіль – Cooper SE, він випускається з 2019-го.


Не пропустіть