Весь холдинг Volkswagen зупинив розробку нових моделей ДВЗ

Всі підрозділи німецького бренду VW слідом за Audi припинили розробку нових двигунів внутрішнього згоряння. У найближчі роки VW продовжить випускати традиційні машини з поточної лінійкою ДВЗ щоб фінансувати перехід на електричний модельний ряд, але розвивати далі двигуни внутрішнього згоряння концерн не буде. До 2030 року компанія розраховує збільшити продажі електрокарів до 70% в Європі і більш ніж до 50% в Китаї і США.

Як і глава Audi Маркус Дюсманн, гендиректор VW Ральф Брандштеттер в своїй заяві посилався на стандарти щодо викидів Євро-7, які ЄС введе в 2025 році. VW модернізує останні двигуни для бензинових автомобілів, щоб відповідати актуальним вимогам, і буде поступово переводити своїх покупців на більш перспективні електромобілі, повідомляє Electrive. Автовиробник буде використовувати економічні і потужні двигуни як ефективний інструмент продажів, але не більше – реальна діяльність компанії вже сконцентрована на електрифікації.

«Вони будуть потрібні нам певний час, і поки вони повинні бути максимально ефективними», – описав підхід VW до ДВЗ Брандштеттер і додав, що бензинові автомобілі потрібні холдингу для «фінансування всієї трансформації».

VW міняє вже другу довгострокову стратегію за останні місяці. Якщо раніше компанія планувала відмовитися від розробки двигунів в 2026 році і призупинити їх життєвий цикл в 2040 році, то зараз бренд вважає, що електромобілі захоплять ринок значно швидше.
Більш того, на початку цього місяця VW оголосила про стратегію «Прискорення», в рамках якої компанія подвоїла цільові показники по електромобілям – з 35% продажів до 70% до 2030 року.

VW Group поки не готова сказати, коли будуть зупинені конвеєри, що випускають двигуни внутрішнього згоряння – як і Дюсманн, Брандштеттер вважає, що це питання вирішить споживач.

Що стосується супутньої інфраструктури і технологій, то велика частина планів VW Group вже відома. У найближчі 10 років компанія купуватиме літій-іонні акумулятори для електромобілів у шведського стартапу Northvolt, в який VW інвестувала понад $ 14 млрд. Автовиробник також побудує в Європі шість заводів, що випускають елементи живлення сумарною місткістю 240 ГВт * год на рік, і розгорне 18 тис. зарядних станцій.


Не пропустіть