Рекламу кросоверів і позашляховиків хочуть заборонити

Французькі активісти з Всесвітнього фонду дикої природи ополчилися на автовиробників за те, що вони рекламують свої нові SUV на тлі дикої природи.

Екологи вимагають заборонити рекламу брутальних авто в мальовничих місцях, так як посил ролика – єднання автомобіля і природи – не відповідає дійсності, в якій авто природі тільки шкодить.

Крім того, екологи підрахували, що на подібну рекламу у Франції автовиробники витратили близько 1,8 мільярда євро, які можна було пожертвувати екологам на їх боротьбу за навколишнє середовище, в тому числі і з автовиробниками.

А боротьба не вщухає. Раніше екологи вимагали обкласти компанії, що випускають машини спорядженої масою понад 1,4 тисячі кілограмів додатковим податком, але чиновники відмахнулися і встановили іншу планку – до 1,8 тисячі кілограмів, а все, що вище становить лише 2% від загальної кількості легковиків, що реалізуються на ринку Франції.

Тепер екологи вимагають заборонити рекламу SUV, але навряд чи досягнуть бажаного, тому що популярність цього сегмента неухильно зростає.


Не пропустіть