Компанія BMW розповіла про нову трансмісію BMW M3 і M4 (Відео)

BMW вибрала контроль над швидкістю перемикання передач і в своєму останньому відео витратила 6 хвилин, щоб пояснити причини свого рішення оснастити нові M3 і M4 автоматичною коробкою передач з гідротрансформатором замість трансмісії з подвійним зчепленням.

Спеціаліст по трансмісіям Карстен описав переваги коробки передач з гідротрансформатором перед DCT. За словами інженера, перемикання передач за допомогою коробки з подвійним зчепленням відбувається ще швидше з оптимальною передачею, тому що вона також може використовувати інерцію, чого не можна досягти з трансмісією з гідротрансформатором.

Незважаючи на це, BMW M3 і M4 тепер використовують трохи більш повільну трансмісію з гідротрансформатором. Відомо, що перемикання цієї коробки передач більш плавні на низьких швидкостях, що робить її більш придатною для дорогих моделей. Повільність цих трансмісій зробила їх «немодними» для потужних автомобілів, але останнім часом вони пережили відродження. Завдяки наполегливій праці таких людей, як Карстен, швидкість перемикання передач перетворювача покращилася, і тепер перемикати передачі можна всього за 150 мілісекунд.

«З трансмісією з гідротрансформатором, через муфту блокування гідротрансформатора і пряме перемикання між муфтою, тепер у нас, в принципі, попередньо обрані всі передачі. Завдяки цьому з коробкою передач з подвійним зчепленням можна попередньо вибрати тільки одну іншу передачу, що означає, що ви можете дуже швидко перемкнутися на цю передачу. Якщо ви виберете іншу передачу, то перемикання передач не буде оптимальним», – говорить Карстен.

Це означає, що водії можуть краще і більш плавно перемикатися на низьких швидкостях. Дійсно, BMW вважає, що це найкраща трансмісія навіть для таких високопродуктивних моделей, як M3 і M4. Більш того, на думку Карстена, «перемикання передач досить близько до досконалості як з точки зору швидкості, так і з точки зору комфорту».


Не пропустіть