Названо кольори кузова, з якими автомобіль повільніше дешевшає

Аналітики з’ясували, як колір кузова впливає на втрату вартості

Американський портал iSeeCars опублікував нове дослідження, яке демонструє, як колір кузова впливає на втрату вартості автомобіля при його подальшому перепродажі.

В основу дослідження iSeeCars лягла інформація про продажі автомобілів на вторинному ринку в США з 2017 по 2020 роки – близько шести мільйонів угод. Використовуючи ці дані, аналітики з’ясували, які кольори допомагають зберегти залишкову вартість автомобіля при перепродажі, а які лише погіршують втрату ціни. Найбільш ліквідним кольором виявився жовтий – в порівнянні з середньою трирічною амортизацією в 37,6 відсотка, жовті автомобілі втратили тільки 20,4 відсотка вартості за три роки. На другому місці опинився бежевий – 22,8 відсотка. На третьому місці – помаранчевий з 27,1 відсотка. Що стосується найбільш популярних кольорів автомобілів – чорного, білого і сірого, то вони виявилися в цілому близькі до середнього показника.

Найменш ліквідним кольором для перепродажу автомобіля виявився золотистий – 45,6 відсотка втрати вартості. На другому місці знизу – коричневий з 42,1 відсотка, а фіолетовий посідає третє місце знизу – 41,2 відсотка. Кольори в дослідженні також розглядаються з розбивкою по сегментам, але ці тенденції в цілому відображають загальні результати. За винятком пікапів – жовтий колір у них навіть не потрапив в список. Синій виявився найбільш ліквідним кольором для мінівенів, а червоний – для кабріолетів. Останні, втім, відрізняються від інших типів кузова значно більш цікавими та різноманітними відтінками.


Не пропустіть