Аналітики з’ясували, як колір кузова впливає на втрату вартості
Американський портал iSeeCars опублікував нове дослідження, яке демонструє, як колір кузова впливає на втрату вартості автомобіля при його подальшому перепродажі.
В основу дослідження iSeeCars лягла інформація про продажі автомобілів на вторинному ринку в США з 2017 по 2020 роки – близько шести мільйонів угод. Використовуючи ці дані, аналітики з’ясували, які кольори допомагають зберегти залишкову вартість автомобіля при перепродажі, а які лише погіршують втрату ціни. Найбільш ліквідним кольором виявився жовтий – в порівнянні з середньою трирічною амортизацією в 37,6 відсотка, жовті автомобілі втратили тільки 20,4 відсотка вартості за три роки. На другому місці опинився бежевий – 22,8 відсотка. На третьому місці – помаранчевий з 27,1 відсотка. Що стосується найбільш популярних кольорів автомобілів – чорного, білого і сірого, то вони виявилися в цілому близькі до середнього показника.
Найменш ліквідним кольором для перепродажу автомобіля виявився золотистий – 45,6 відсотка втрати вартості. На другому місці знизу – коричневий з 42,1 відсотка, а фіолетовий посідає третє місце знизу – 41,2 відсотка. Кольори в дослідженні також розглядаються з розбивкою по сегментам, але ці тенденції в цілому відображають загальні результати. За винятком пікапів – жовтий колір у них навіть не потрапив в список. Синій виявився найбільш ліквідним кольором для мінівенів, а червоний – для кабріолетів. Останні, втім, відрізняються від інших типів кузова значно більш цікавими та різноманітними відтінками.