Daimler планує продати свої автосалони і розширити виробництво

Автовиробник може реалізувати до 25 дилерських центрів у Великобританії, Іспанії та Бельгії, збільшивши на цьому тлі продажу в Китаї на 45%.

Як повідомляє газета Handelsblatt з посиланням на галузеві джерела, Daimler планує значно скоротити кількість своїх виставкових залів і сервісних центрів в Європі в рамках угоди, яка може принести до 1 мільярда євро. На думку журналістів, на продаж виставлено близько 25 автосалонів і сервісних центрів у Великобританії, Іспанії та Бельгії, в яких працюють близько 2800 співробітників.

Цей крок є частиною плану генерального директора Daimler Оли Калленіуса по скороченню витрат автовиробника, йдеться в повідомленні.

Рух відбувається на тлі різкого зростання попиту на автомобілі Mercedes на найбільшому автомобільному ринку світу. Основне китайське спільне підприємство Daimler з BAIC Motor, яке виробляє автомобілі Mercedes-Benz, планує додати зміну і робочі дні на двох заводах в Пекіні, що збільшить номінальну потужність на 45%, йдеться в документі на китайському веб-сайті підприємства.

Плановане оновлення Beijing Benz Automotive Co. (BBAC), 49% якому належить Daimler, було викладено в документі, опублікованому на веб-сайті BBAC минулого місяця з метою з’ясувати думку громадськості про розширення.

У документі не вказувалися базові потужності заводів, але раніше компанія повідомляла, що сукупна потужність двох заводів становить 520 000 автомобілів в рік. Згідно з документом, спільне підприємство збільшить робочі дні до 312 на рік на обох своїх заводах в Пекіні. Раніше один завод, відомий як завод MRA, працював 290 днів в році, в той час як інший, завод MFA, функціонував 250 днів.

Один із заводів також додасть одну 7,5-годинну зміну в робочий день, згідно з документом, в якому не вказано інвестиції, пов’язані зі збільшенням потужності на двох заводах, які планують проводити бензинові та електрифіковані автомобілі.