Skoda озвучила нову стратегію розвитку на наступне десятиліття

Чеська компанія має намір збільшити щорічний обсяг реалізації до 1,5 млн автомобілів.

Представники марки розповіли про плани на найближче десятиліття. Нова стратегія розвитку марки отримала назву Next Level. До 2030 року автовиробник має намір збільшити щорічний обсяг продажів машин до 1,5 млн екземплярів. У 2020 році компанія реалізувала один мільйон машин, а рекордним став 2019 рік з показником 1,24 млн проданих авто.

Компанія буде робити основну ставку на європейський ринок. Skoda планує пробитися в п’ятірку лідерів (зараз вона на восьмому місці за обсягом реалізації). Домогтися таких результатів компанія планує за рахунок електрокарів. На даний момент в модельному ряду присутній електричний кросовер Skoda Enyaq iV, а компактний хетчбек Citigo iV протримався на конвеєрі менше року. Однак вже до 2030 року компанія має намір показати, як мінімум 3 нових електрокара, які виявляться компактніше і доступніше Enyaq.

Відзначається, що за межами Європи компанія буде робити ставку на моделі, оснащені ДВЗ. Основна гамма в тому чи іншому вигляді збережеться: навіть велика модель Skoda Superb залишиться в строю у вигляді ліфтбека, а також універсалу.