Новітнє кермо Tesla отримало хвилю критики (Відео)

Автовиробник Tesla не перестає дивувати громадськість своїми розробками в автомобільній промисловості. Нещодавно компанія показала новий Tesla Model S, який має велику кількість незвичайних рішень. Головна особливість конструкції – незграбний штурвал замість звичного рульового колеса. Так як така компоновка є не самою стандартною, її одразу взялися тестувати незалежні фахівці. В ході випробувань потрібно було з’ясувати, наскільки зручно подібне рішення в повсякденній експлуатації.

Через таку особливість руки в місцях хвата можуть постійно прослизати і доставляти незручності
Щоб оцінка від нового Tesla Model S була суб’єктивною, фахівці вирішили провести розширений тест-драйв, в якому взяло участь 10 водіїв. І всі вони відзначили, що у нового керма в цьому електрокарі є одна незаперечна перевага – він не закриває собою приладову панель, що особливо важливо під час руху. Ще одна особливість пов’язана з довгастої формою штурвала. Через неї з водійського місця важко побачити кнопку, яка використовується для показу на екрані мультимедійної системі основних опцій.

Інших плюсів у нового керма Tesla Model S виявлено не було. Зате недоліків виявилося “хоч відбавляй”. Наприклад, багато поскаржилися на те, що матеріал, з якого виготовлений кермо, дуже слизький. Через таку особливість руки в місцях хвата можуть постійно прослизати і доставляти незручності, не кажучи вже про вплив на безпеку пересування. Особливо небезпечні такі ситуації під час проходження крутих поворотів.

У тестуванні нового Tesla Model S брали участь не тільки чоловіки, але і жінки. Одна з них внесла власну пропозицію для цього автомобіля – потрібно зробити обід керма трохи тонше. Інші водії під час перевірки знаходили ще більше недоліків – в руках з’являлася біль і втома. Подібне явище можна пояснити тим, що люди позбавляються звичних точок опори і перший час не знають, як правильно тримати руки, щоб не втомитися в тривалій поїздці.

Якщо активно рулити під час руху, таке обладнання буде не найзручнішим. Важелі поворотників виробник поміняв на кнопки, які розташовуються прямо на кермі. Вони можуть обертатися разом з кермом, та викликають зайву плутанину у автомобілістів. Після всіх тестів деякі водії зізналися, що їм доводилося постійно дивитися на кермо, а не на дорогу. Деякі навіть не використовували поворотники, так як боялися припуститися помилки і привести до ДТП.

На кермі також є сенсорні кнопки, які виявилися надто чутливими. Тому під час проходження тестів водії неодноразово випадково включали дальнє світло, омивач лобового скла і сигналили перехожим. Один з водіїв не зумів вчасно знайти кнопку сигналу, через що ледь не сталася ДТП.

Tesla Model S у версії Plaid недавно поставив рекорд часу на Нюрбургринзі. Але даний факт зовсім не говорить про те, що такого результату вдалося досягти за допомогою нового керма. Фахівці, які проводили оцінку моделі, заявили, що на швидкісних ділянках крутити баранку майже не треба, чого не скажеш про дії в місті. У майбутньому експерти хочуть перевірити цей автомобіль на лосинах тесті, при якому буде потрібно активне управління кермом.