Концерн General Motors повідомив про свою нову стратегію

Американський автогігант GM оголосив про свою нову стратегію. Вона передбачає, що корпорація запропонує технології електрифікації руху на широкому ринку. У переліку на електрифікацію знаходяться морський та аеропортовий транспорт, а також старі машини з ДВЗ.

Згідно з новою стратегією розвитку General Motors, корпорація співпрацюватиме з цілою низкою індустрій у питаннях електрифікації транспорту. Це дозволить їй вийти на клієнтів за межами автоіндустрії, а також розвивати нові бізнес-моделі.

Одна з пропозицій GM – це програма заміни ДВЗ на електричну силову установку. Концепція отримала назву eCrate. Вона вже успішно випробувана на моделі El Camino 1972 випуску, на спортивній COPO Camaro, на пікапі C-10 1962, а також на інших машинах марки Chevrolet, що отримали електромотори. Запуск цього проекту заплановано на наступний рік.

Крім того, компанія Chevrolet запропонує ринку адаптовані набори електрокомпонентів у таких сегментах, як водний транспорт, промисловість, дорожні та позашляхові ТЗ через свої дочірні структури. Ще один ринок, на який претендує General Motors – це аеропортове наземне обладнання. Співпраця з американським промисловим конгломератом Textron передбачає електрифікацію багажних тягачів, вантажопасажирських мікроавтобусів, а також вантажних машин.

Окрім виходу на ринок морських суден через дочірню структуру GM Marine, корпорація General Motors інвестує в американську компанію Pure Watercraft, що спеціалізується на електротехнологіях у сегменті водного транспорту. Водночас, компанії мають намір розробляти власні плавучі засоби на електричній тязі.

За оцінками General Motors, за рахунок переходу цілих індустрій на зелені технології потенційний ринок для електрообладнання до 2030 досягне 20 млрд доларів.

Джерело Тарантас

Не пропустіть