Volvo вирішила долю седанів та універсалів марки

Хоча левова частка продажів автомобілів компанії Volvo – 75% – припадає на моделі із сегмента SUV, компанія не має наміру відмовлятися від виробництва машин в інших кузовах. Керівник бренду Хокан Самуельссон уточнив, що водночас буде скорочено темпи їх виробництва.

Більшість виробників зараз прагнуть зайняти велику частку SUV-сегменту, тому активно розробляють кросовери та позашляховики у нових модифікаціях. У той же час компанії активно скорочують або прибирають із модельного ряду машини в інших кузовах – седанів та універсалів.

Шведський виробник Volvo сказав, що не відмовиться від менш популярних моделей, щоб зберегти для своїх клієнтів право вибору. Вже випущені моделі оновлюватимуть і модернізуватимуть, але завершувати їх виробництво не планують.

Очікується, що після оновлення машини отримають більш обтічні форми і менший кліренс, щоб бути схожим на електрокари. У майбутньому інженери компанії планують збирати тільки електричні авто.

Зазнає змін і нейминг бренду – замість літер і цифр з’являться імена. Про це в компанії повідомили ще влітку минулого року, щоправда, подробиці поки що тримаються в секреті.


Не пропустіть