Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати дизельний двигун взимку

Андрій Оробець роз’яснив, скільки часу потрібно гріти дизельний двигун взимку.

Дизельний автомобіль взимку потрібно прогрівати на холостих оборотах доти, поки радіатор опалення не почне подавати в салон тепле повітря. Про це розповів порталу Avtosota фахівець компанії Autolist Андрій Оробець.

Дизельний мотор вважається прогрітим на той час, як тільки починає працювати «пічка» — я завжди раджу визначати саме за цією ознакою. Силові агрегати виходять на робочу температуру за 50-60 градусів. На деяких автівках при запуску обороти піднімаються на так званий режим прогрівання, а пізніше опускаються, наприклад, з 1100—1200 об/хв до 700-800 об/хв.

— пояснив експерт.

Фахівець, також, нагадав, що через конструктивно іншу камеру згоряння та меншу температуру горіння палива дизельні двигуни завжди гріються трохи довше за бензинові. При цьому водії таких машин, як правило, дооснащують їх Webasto, яка автономно прогріває мотор за рахунок системи охолодження.

Сучасні дизелі практично ніхто не прогріває, тому що всі давно ставлять передпусковий підігрівач, такий як Webasto. Коли водій підходить до машини, у нього двигун вже відносно прогрітий за рахунок системи охолодження.

Раніше ми повідомляли, чому не можна змащувати на автомобілі колісні гайки та болти.

Питання, що стосується корисності або марності змащування колісних болтів і гайок, хвилює всіх автовласників, які турбуються за технічний стан свого транспортного засобу. Причому це стосується як власників легкових авто, так і тих, хто експлуатує великовантажні автомобілі.

Щоб отримати відповідь на вищезгадане питання, необхідно звернутися до фахівців.

Так, автомеханіки стверджують, що здебільшого проблеми з відкручуванням колісних болтів і гайок виникають внаслідок невірно вибраного моменту їхньої затяжки.

Наприклад, на багатьох моделях Volkswagen колісні болти необхідно затягувати з моментом не більше 120 Нм. Для досягнення такого ефекту потрібно додатково придбати спеціальний динамометричний ключ.

У вантажівок теж є свої моменти затягування колісних болтів, яких необхідно обов’язково дотримуватися. Причому незалежно від марки та моделі автомобіля, легкового чи вантажного авто, не рекомендується затягувати колеса на око.

Джерело avtosota.com