Компанія Renault презентувала фінальну версію популярної моделі (Фото)

Дебютувавши цього тижня на Токійському автосалоні 2023 року в Японії, Megane RS Ultime стане фінальною версією для моделей RS французького бренду, оскільки майбутні високопродуктивні автомобілі носитимуть ім’я Alpine. Лімітовану версію створили на базі модифікації Trophy та додали низку візуальних змін. Виробництво обмежене всього 1976 автомобілями – на честь року заснування Renault Sport.

Доступний у кольорах Star Black, Pearl White, Sirius Yellow та Tonic Orange, хот-хетч має матову чорну графіку на передніх дверях та крилах, а також на капоті, даху та задньому бампері. Спереду була додана монограма «Ultime», а також з’явилися чорні акценти з’явилися на дверних ручках, бічних дзеркалах, окантовці вікон, дифузорі, колесах та на логотипах. У порівнянні зі звичайним Megane, RS-версія має більш потужний обвіс із розширеними на 60 мм передніми та 45-міліметровими задніми крилами, а також центральним вихлопом.

Усередині Ultime встановлені ковшеподібні сидіння Recaro, обтягнуті титаново-чорною оббивкою з алькантари з логотипами RS. Щоб позначити свій особливий статус, Renault sport додала металеву табличку із номером у нижній частині центральної консолі. Розташована прямо перед важелем коробки передач табличка підписана пілотом-розробником Лораном Хюргоном, якому належать рекорди Нюрбургрингу, Сузукі та Спа-Франкорш для передньопривідних автомобілів.

Renault продає Megane RS Ultime як майже топову версію автомобіля, оскільки єдиними доступними опціями є люк на даху та проекційний дисплей, які пропонуються виключно для автомобілів з лівим кермом. Крім того, покупці можуть вибрати спеціальне покриття для захисту кузова машини.

Під капотом розташувався знайомий 1,8-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом потужністю 300 к.с. Renault sport встановила напівслік Bridgestone Potenza S007, спочатку розроблені для хардкорного Trophy R.

Megane RS Ultime оснащений 19-дюймовими колесами Fuji Light та гальмами Brembo з червоними супортами. Також варто відзначити занижене шасі Cup, що підрулює задню вісь та механічний диференціал Torsen. У салоні 10-дюймова цифрова панель приладів доповнюється 9,3-дюймовою інформаційно-розважальною системою зі спеціальною системою телеметрії і динаміками Bose.

Предмет майбутнього колекціонера Renault Megane RS Ultime надійде у продаж цієї весни та замінить версії RS та RS Trophy.