Ferrari презентувала свою нову модель Ferrari Roma Spider

Ferrari Roma Spider – найновіша модель з відкидним верхом, що приєдналася до модельної лінійки знаменитого автобренду. Цей автомобіль чудово поєднує загальний дизайн моделі з жорстким верхом, в який органічно вписується невелика зміна – м’який складний дах, який здатний підніматися за 13,5 секунди на швидкості до 60 кілометрів на годину. Наявність м’якого висувного верху змусило інженерів Ferrari трохи змінити деякі незначні елементи кузова новинки. Вони переглянули форму заднього скла. Корма має панель кольору кузова, яка поділяє простір на дві частини, звільняючи місце для зберігання даху. Нижня частина інтегрована в активний спойлер із вуглецевого волокна. Задній бампер отримав масивний дифузор з двома спареними та розведеними по боках патрубками вихлопної системи.

Ferarri запропонує покупцям можливість вибору тканини та контрастної строчки для даху. Щоб пасажирам було комфортно з опущеним дахом, у спинку заднього сидіння вбудований вітрозахисний екран із електроприводом.

Ferrari Roma Spider має ідентичний мотор, який встановлюється на кузовну модифікацію з жорстким верхом. Це 3,9-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом, який розвиває потужність 612 к.с., які з’являються в робочому діапазоні від 5750 до 7500 об/хв. Максимальний момент, що крутить, становить 760 Нм і доступний в діапазоні від 3000 до 5750 об/хв. Саме для цього двигуна «відсікання» було встановлено на позначці 7500 об/хв. Єдиний варіант коробки — 8-діапазонний «автомат» з подвійним зчепленням. Завдяки такій конфігурації суперкар здатний прискорюватися з 0 км/год до 100 км/год лише за 3,4 секунди, до 200 км/год розгін вимагатиме вже 9,3 секунди. При цьому максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 320 км/год.

Roma Spider важить на 84 кг більше, ніж модель із твердим дахом. Збільшення насамперед відбувається за рахунок системи відкриття даху. Вітрозахисний дефлектор також додає ваги. Суперкар повинен забезпечувати комфорт пасажирів у тривалих поїздках. Передні пасажири отримують електрично регульовані 18-позиційні сидіння з підігрівом, а як опція пропонується обігрівач для шиї. Решта інтер’єру схожа на модель із жорстким дахом, де висока центральна консоль створює окремі кабіни для передніх пасажирів. Компонування включає цифрову панель приладів водія. Є 8,4-дюймовий центральний дисплей і покупці можуть вказати додатковий екран з боку пасажира.

Скільки коштуватиме нова модель — поки що залишається секретом. Але самі ж розумієте, Ferrari не коштуватиме дешево.