Названі найнадійніші позашляховики в історії

Є позашляховики, які буквально створені для того, щоб успішно пройти випробування і часом, і екстремальним бездоріжжям. Які з них справді можна назвати невбиваними, показали дані сервісів Edmunds, Recalls List та Carsurvey.

Лідером рейтингу став Volvo XC90. Його найнадійнішою версією з усіх вважається варіант 2004 випуску, що пропонувався з двома варіантами двигунів: 2,5-літровим п’ятициліндровим турбомотором і 2,9-літровим шестициліндровим агрегатом з подвійним турбонаддуванням. Найневдалішою версією XC90 вважається та, що випускалася у 2016 році. Усьому виною – проблеми з ременями безпеки й витоку охолоджувальної рідини та погано надуті подушки безпеки.

На другому місці опинився Nissan Patrol. Його найкращим поколінням вважається п’яте, яке представили у 1997 році. Особливу славу в цьому сенсі здобула версія з 4,5-літровим шестициліндровим двигуном, здатним без проблем (при правильному та своєчасному обслуговуванні) проїхати понад півмільйона кілометрів.

Третє місце – за «британцем» Land Rover Defender у виконанні 90-х років випуску. Водночас фахівці не радять купувати Defender 2020-2021 років випуску. Вони «славляться» слабким кріпленням гумових прокладок, ненадійним насосом охолоджувальної рідини і примхливою електронікою.

Четвертий рядок зайняв «американець» Jeep Cherokee. Йдеться про машину 1995 року випуску, що вийшла ринку з широким асортиментом двигунів: від 2,0-літрового I-4 до 4,0-літрового I-6. Саме вона, як показали відгуки власників, могла запросто проїжджати понад 400 тисяч кілометрів, причому в різних як дорожніх, так і кліматичних умовах.

Нарешті, п’яте місце дісталося знаменитому та легендарному Toyota Land Cruiser, який, випускаючись з 1951 року, згодом перетворився із «квадратного» військового автомобіля на комфортабельний сімейний позашляховик. Найнадійнішою у «Крузака» експерти вважають версію 1997 модельного року. За їхніми словами, її сміливо можна віднести до зразків техніки, що не вбивається.


Не пропустіть