Експерти Інституту досліджень авторинку опублікували дослідження сфери СТО. Для цього були опрацьовані дані більш як 20 тисяч звернень на станції технічного обслуговування, які користуються системою для автоматизації бізнесу RemOnline.
Як з’ясувалось, найчастіше на СТО зверталися власники автомобілів 2019 року випуску: 1,2 тис. разів, або ж у 9,3% випадків. На другому місці — автомобілі, виготовлені у 2020 році (1.1 тис., 8,4%), а на третьому — 2021 (1 тис., 7,3%). При цьому машин 2022 та 2023 років випуску — мізерна кількість. Це можна пояснити тим, що власники одно- та дворічних автомобілів обслуговують їх в офіційних дилерів, оскільки на них ще діє гарантія. Останні, своєю чергою, використовують власні системи обліку, не використовують RemOnline та, відповідно, не потрапили до вибірки.
Натомість власники машин 2019-2021 років випуску можуть надавати перевагу сучасним та прогресивним СТО, котрі користуються системою RemOnline, оскільки не хочуть експериментувати із «гаражними» автосервісами, кажуть експерти Інституту досліджень авторинку. Підтвердженням цієї думки може бути також факт, що кількість звернень різко зменшується в категоріях авто старших 2003 року, тобто віком понад 20 років.
Також виділяються автомобілі 2007-2008 років випуску (5,9% та 6,7% відповідно). Це наслідок найбільшої кількості таких машин загалом серед активної частини парку.
Найбільше звернень за один місяць користувачі RemOnline зафіксували у місті Києві: понад 9 тисяч.