Український виробник представив новий спецавтомобіль для комунальників (Фото)

Кременчуцький завод комунальної техніки АЛЬФАТЕКС виготовив і відвантажив аварійну майстерню АТ АМ-0102 на шасі DAYUN CGC1100 на адресу одного з комунальних підприємств. Про це повідомили у пресслужбі виробника.

Як зазначається, новий автомобіль необхідний для запобігання надзвичайним ситуаціям під час проходження опалювального сезону, для швидкої ліквідації можливих аварійних ситуацій на котельнях підприємства, які розташовані на значній відстані одна від одної. Техніка призначена для доставки персоналу та обладнання до місць проведення ремонтно-відновлювальних робіт.

«Автомобіль оснащений сучасним обладнанням, завдяки чому комунальники зможуть оперативно усувати пориви та інші аварії на тепломережах та мережах гарячого водопостачання», – повідомили на підприємстві.

Сучасний фургон має пасажирський та вантажний відсік. У вантажному відсіку кузов-фургону встановлений сталевий верстак (з двома ящиками з дверцятами), який надійно закріплений до полу фургона. На верстаку встановлені слюсарні лещата з силою стискання 30000 PSI (207 Н/мм2) та вагою 30 кг. По правому борту (сторона пасажиру), біля задніх дверей, передбачена ніша для перевезення одного кисневого балона, обладнана механізмом підйому-опускання назовні. По лівому борту (сторона водія), біля задніх дверей, передбачена ніша для перевезення одного пропанового балона, обладнана механізмом підйому-опускання назовні.

По правому борту (сторона пасажира), передбачена ніша для перевезення генератора з доступом зовні. Для довгого інструменту тощо, фургон оснащений ящиком зі сталі, що замикається, розташованими під фургоном (між напрямними надрамника), на всю довжину фургона.

Аварійна майстерня має 2 вентиляційних люки (один в пасажирському, один у вантажному відсіку). Фургон обладнаний переговорним пристроєм з водієм.

У пасажирському відсіку встановлені рундуки з підголівниками, обладнані однопасовими ременями безпеки. Є також відкидна стільниця. Пасажирський відсік має систему опалення від автономного дизельного обігрівача салону, потужністю 2 кВт.

Базою для фургона стало шасі DAYUN CGC1100 колісної формули 4×2.  Автомобіль комплектується 150-сильним дизельним двигуном і 6-ступінчастою КПП.


Не пропустіть