Mercedes-Benz першим провів публічний лобовий краш-тест за участю двох електромобілів (Фото)

Mercedes став першим автовиробником, який провів публічний лобовий краш-тест електромобілів, щоб побачити, що станеться, якщо вони зіткнуться один з одним.

Коли Європейська програма оцінки нових автомобілів (NCAP) проводить краш-тести транспортних засобів, вони стикаються зі статичним блоком на швидкості 50 км/год. Компанія Mercedes хотіла довести, що нові автомобілі EQ надзвичайно безпечні, тому вона стала першим автовиробником, який провів публічний краш-тест з перекриттям передньої частини двох електромобілів.

Бренд запустив моделі EQA та EQS одна в одну на швидкості 56 км/год при відносній швидкості автомобілів 112 км/год. Потім електрокари врізалися разом з перекриттям 50%. У Mercedes заявили, що обрали цю конкретну схему, тому що вона відображає тип аварії, яка може статися на путівцях, особливо коли один автомобіль намагається зробити обгін. Швидкість вибиралася з урахуванням припущення про те, що обидва авто будуть гальмувати перед зіткненням.

Як і очікувалося, результати виявилися руйнівними для автівок, але не пасажирів. Факт, що передня частина автомобіля зім’ята, конструкція кузова захищає як пасажирів, так і акумуляторні батареї.

Mercedes заявив, що манекени, використані в цьому краш-тесті, показали низький ризик серйозних травм. Чотири манекені імітували жінок-пасажирів, а один призначений для імітації пасажира-чоловіка.

Тим часом системи безпеки електромобілів Mercedes теж працювали. Для досягнення безпеки Mercedes використовує різноманітні стратегії. До них відносяться поділ позитивної та негативної проводки, а також використання високовольтної системи самоконтролю, яка автоматично відключається при виявленні серйозного зіткнення для гарантії безпеки автомобіля до, під час та після аварії.

Тепер Mercedes використовує краш-тест у рамках нової рекламної кампанії, щоб довести споживачам, що її електромобілі безпечніші, ніж перевіряють сторонні організації з безпеки.


Не пропустіть