Представлений мегапотужний і стильний Ferrari 296 Challenge (Фото)

Новий гоночний спорткар Ferrari 296 Challenge готовий до виходу на трасу без гібридної силової установки з 700 кінськими силами та новою аеродинамікою.

Ferrari опублікувала фотографії та інформацію про наступне покоління своїх гоночних автомобілів 296 Challenge. Дев’ята модель серії Ferrari Challenge заснована на моделі 296 GTB, додавши великі аеродинамічні модифікації і відмовившись від гібридної системи підтримки від модернізованого твін-турбо V6. 296 Challenge має більш агресивну позицію, ніж дорожній 296 GTB, але виглядає не так шалено, як 296 GT3.

Спереду на новому бампері встановлений сплиттер зі збільшеними повітрозабірниками. Капот вентилюється, а крила виглядають ширшими. У профілі переважають нові більш глибокі бічні обвіси, вікна Lexan та 19-дюймові колеса з центральним замком, взуті у шини Pirelli, спеціально розроблені для цієї серії. Що стосується переробленого хвостового оперення, воно відрізняється масивним крилом, аеродинамічними розширеннями з боків, стоп-сигналом в стилі Формули-1 і чорною сіткою, що закриває подвійні круглі вихлопні труби.

Всі ці зміни дозволяють 296 Challenge розвивати притискну силу понад 870 кілограмів за швидкості 250 км/год, утримуючи його на трасі. За словами Ferrari, такі показники притискної сили є безпрецедентними в історії серійних автомобілів.

Інженери Ferrari допрацювали силовий агрегат 296 GTB, видаливши електродвигуни та гібридну батарею, зосередившись на 3-літровому V6 із подвійним турбонаддувом. Незважаючи на те, що гоночний автомобіль не може зрівнятися з дорожньою моделлю сумарною потужністю 842 кінські сили, він, як і раніше, видає 700 сил тільки від двигуна внутрішнього згоряння. Це означає, що 296 Challenge є більш потужний, ніж неелектрифікований гоночний автомобіль 296 GT3.

Зрештою, модель оснащена новим комплектом гальмівних дисків Brembo CCM-R PLUS, спеціально адаптованою для треку системою ABS EVO Track та спеціально розробленими 19-дюймовими шинами Pirelli.

Ferrari 296 Challenge виступить у сезоні 2024 року в європейській та північноамериканській серіях, замінивши 488 Challenge Evo.