Нова стратегія Mercedes-Benz зробить автомобілі марки доступнішими

Mercedes-Benz змінює стратегію на американському ринку, зосередившись на більш доступних моделях у 2024 році, сподіваючись подолати позначку в 300 000 реалізованих машин. Компанія планує представити 25 нових та оновлених моделей, таких як оновлений E-Class. Цей крок став відповіддю на зростаючі процентні ставки з автокредитів, які чинять тиск навіть на заможних клієнтів і дилерів Mercedes.

В результаті, автовиробник адаптує свою стратегію продажів у США, відходячи від сегменту Top End на користь більш доступних моделей. Серед новинок очікується поява таких моделей, як новий E-Class, купе та кабріолету CLE, а також гібридного кросовера GLC. Mercedes також скоротить акцент на електромобілях у США, збільшивши пропозицію автомобілів з ДВЗ та гібридних моделей на тлі уповільнення попиту на електрокари.

На зустрічі дилерів у Лас-Вегасі було оголошено, що у 2024 році основний акцент буде зроблено на моделях, які швидше продаються. Ця зміна стратегії, на думку директора з аналітики Edmunds Івана Друрі, розширить ринкову привабливість Mercedes, пропонуючи різноманітнішу лінійку силових агрегатів і наголошуючи на доступності.

У 2024 році Mercedes очікує “двозначне” зростання продажів у США. Торік марка продала 282 229 люксових автомобілів у США, що на 1,6% менше, ніж роком раніше.