В Україні створили нову машину для роботи на бездоріжжі

Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було виконано чергове замовлення – на бригадний автомобіль TK-IV-АРМ, повідомляє «Автоцентр».

На повнопривідному шасі IVECO Daily 55S18 (4х4) встановлений кузов-фургон власного виробництва. Він має міцну каркасно-зварювальну конструкцію. Зовнішня обшивка виконана із сендвіч-панелей: оцинкований лист з полімерним покриттям (0,5 мм) та пінополістерол (40 мм). Внутрішня обшивка представлена бакелітовою фанерою (10 мм), підлога виготовлена з оцинкованого листа (0,8 мм) та сталевого рифленого листа (3 мм).

Зручний доступ до технологічного відсіку внутрішнім розміром 2190 х 2150 х 1900 мм забезпечують широкі двостулкові двері в кормі, висувна драбина та поручень. На лівій дверній стулці розташована ще одна драбинка, яка веде на дах, де розміщений місткий трубчастий багажник, зі сталевою рифленою підлогою. Тут, до речі, розташовується «запаска».

Усередині технологічного відсіку встановлені комфортабельні сидіння з розташованим під ними рундуком. Є відкидний столик, а також шафа для спецінструменту та робочого одягу.

Шасі IVECO Daily 55S18 (4х4) оснащено дворядною кабіною, що дозволяє перевозити до семи осіб. Бригадний автомобіль укомплектовано 3,0-літровим турбодизелем, потужність 180 к. с. Повний привід, блокування переднього та заднього диференціалів, знижений ряд трансмісії разом із відмінною геометрією прохідності (великі кути в’їзду/з’їзду та дорожній просвіт) та «зубастими» шинами дозволяють долати сувору бездоріжжя.


Не пропустіть