Ford поставив крапку у питанні автомобілів із ДВЗ

Ford передумав відмовлятися від ДВЗ: стратегію-2030 переглянуто. Глава європейського підрозділу марки Мартін Сандер у розмові з Automotive News заявив, що Ford продовжить продавати бензинові моделі за наявності попиту. «Якщо ми побачимо високий попит, наприклад, на гібриди, що підключаються, ми запропонуємо їх [після 2030 року]», — заявив топ-менеджер. У 2021 році стратегія Ford була іншою: до 2030-го планували продавати в Європі лише електрокари.

Мартін Сандер визнав, що попит на електромобілі виявився меншим, ніж розраховували маркетологи Ford, і досягти заявлених цілей виявилося неможливо. У довгостроковій перспективі «блакитний овал», як і раніше, має намір перейти на повністю електричні силові установки, але «для цього потрібно прокласти шлях».

У червні на заводі в Кельні розпочнеться серійне виробництво електричного кросовера Ford Explorer, і тоді ж голубий овал представить другий автомобіль на платформі Volkswagen MEB. Інвестиції в ці моделі серйозні: тільки в переобладнання конвеєра вкладено два мільярди доларів. Великі очікування Ford пов’язує із гібридним кросовером Ford Puma: його дебют відбудеться цього року.

В останні роки Ford послідовно відмовлявся від колишніх європейських бестселерів: зняті з конвеєра седани та універсали Mondeo, компактвени Galaxy/S-Max, хетчбеки Fiesta, а 2025-го у відставку піде Focus. У Великій Британії «блакитний овал» взагалі готовий піти на скорочення поставок затребуваних моделей з ДВЗ, щоб не платити штрафи за недостатній відсоток продажів електрокарів.