Tesla втрачає позиції на ринку США та Європи

Компанія Tesla стикається з проблемами у 2024 році, зазнаючи значного падіння продажів у США та Європі. Дані JATO Dynamics показують, що в першій половині року обсяг продажів Tesla в США знизився на 8%, а в Європі – на 13%. Це відбувається після рекордного минулого року, коли Tesla стала провідним виробником електрокарів.

Попит на електромобілі зростає в обох регіонах, але Tesla стикається з конкуренцією нових моделей. У Європі частка Tesla на ринку BEV знизилася з 19,8 до 17,2%, а продажі впали зі 185 200 одиниць у першій половині минулого року до 161 300 у 2024 році. Загальна кількість реєстрацій EV у Європі зросла на 1,7%.

У США ситуація схожа: продажі Tesla впали з 324 900 одиниць у першій половині минулого року до 299 200 у 2024 році. Частка ринку Tesla знизилася з 59,8 до 51,2%, хоча загальний обсяг реалізації BEV у США зріс на 7,6%. Конкуренти, такі як Hyundai, Ford, Rivian, і Kia, досягли значних успіхів.

Кілька факторів сприяють труднощам Tesla. Стійке зростання ускладнюється застарілим модельним рядом. Model 3, незважаючи на оновлення у 2023 році, випущена у 2017 році, а Model Y вже п’ять років на ринку. Model S існує з початку 2010-х років.

Конкуренція посилюється з боку преміальних німецьких брендів і китайських виробників у Європі, а також Ford, корейських брендів і Rivian у США. Остання модель Tesla, Cybertruck, ще не набрала значних оборотів. Зниження цін, що сприяло зростанню продажів минулого року, вже не настільки ефективне на тлі збільшення пропозиції та різноманітності електромобілів.